خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر بهداشت برای پزشکی که در راه انجام وظیفه جان خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۲۸

وزیر بهداشت در پی درگذشت یکی از پزشکان شبکه بهداشت و درمان بستک که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر یکی از نیکان خانواده بزرگ سلامت در حال انجام وظیفه به دیدار حق شتافت.

مرحوم دکتر نبیل بهروزی هنگام دهگردشی به منظور ویزیت مادران باردار و سرکشی به بیماران، در سانحه واژگونی خودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد.

زبان و کلام قاصر است در توصیف غمی چنین سترگ، غم از دست دادن همکار و خادمی دلسوز و چه می توان گفت جز آرزوی بهشت برین برای روح پاکش که در ماه مهمانی خدا، مهمان معبودش شد؛ او که راهی را پیمود که همه ما از همان روز که لباس خدمت به تن کردیم و حفظ جان مردمان را بر سلامت خویش ارجح دانستیم، در آن گام نهادیم.

اینجانب ضمن آرزوی سلامت و بهبودی کامل برای مصدومان سانحه، ضایعه اسفناک درگذشت این همکار عزیز، پزشک روستای چاه بنارد از توابع شهرستان بستک را به خادمان عرصه سلامت، همکاران آن مرحوم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و خانواده ارجمندش تسلیت عرض می کنم؛ برای روح بلندش علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر آرزو می کنم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز