خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد خبر داد:

تبدیل هتل دانشگاه آزاد به پارک علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۲۴

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: رئیس هیات امنای این دانشگاه پیشنهادی مبنی بر تبدیل هتل دانشگاه به پارک علم و فناوری مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، علی محمد نوریان در نشست هم‌اندیشی و محفل قرآنی و ضیافت افطاری رئیس، معاونان و چهره های برتر و استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: از آنجایی که شناخت افراد جهان و نخبه از اهمیت خاصی برخوردار است باید در مسیر شناسایی افراد نخبه گام برداریم.

وی خطاب به رئیس و مسئولان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با تاکید بر جذب و گزینش هدفمند نخبگان، گفت: باید صاحبان ایده و فکر را از دوران کودکی، نوجوانی، مدرسه و دانشگاه شناسایی و جذب کنیم و ایده ها را به فکر و فکرها را به عمل، اجرا، تولید محصول و تجاری سازی تبدیل کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اضافه کرد: سعی داریم با فعال سازی صندوق حمایت از نخبگان، بدون تشریفات و با حداقل بروکراسی اداری از جوانان خوشفکر حمایت کنیم، چراکه بنابر الگوهای دنیا یک نخبه بین ۳۰۰ تا ۳ هزار درصد ارزش افزوده خواهد داشت.

نوریان با اشاره به اقدامات موثر روسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جذب و پرورش نخبگان، گفت: تمام تلاش ما این است که با استفاده از پتانسیل ها و امکانات، نقاط قوت را شناسایی و با سرعت و شتاب بیشتری در مسیر ارتقای دانایی و علم افزایی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شهر دانایی در دستور کار باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه قرار دارد، تاکید کرد: در این شهر باید همه مفاهیم متفاوت باشد. نگاه ها، ایده ها و عمل ها باید در راستای رشد و پیشرفت کشور باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد با استقبال از پیشنهاد دکتر ولایتی مبنی بر اختصاص ساختمان فرهیختگان (هتل سابق) به پارک علم و فناوری این دانشگاه گفت: این ساختمان گنجایش ۵۰۰ تا ۶۰۰ شرکت دانش بنیان و هسته های فکری جدید را دارد و می تواند محل اقامت نخبگان نیز باشد.

نوریان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای پایه های محکم و قوی است که مرهون زحمات و دوراندیشی مسئولان قبلی این دانشگاه است که قدم های بلندی برای این نهاد علمی انقلاب برداشته اند و امروز نقش این دانشگاه در رشد و ترقی کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز