خبرگزاری کار ایران

تمهیدات آتش‌نشانی برای روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۰۸

نیروهای آتش نشانی تهران با استقرار در مسیر راهپیمایی روز بزرگ قدس، تأمین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا، سعید شریف‌زاده مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش‌نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دوم تیر ماه سال جاری به طور ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی، ۲۲۰ نفر از آتش‌نشانان به همراه ۳۹ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۸:۰۰ صبح تا پایان نماز جمعه در ۷۰ نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه(دانشگاه تهران) مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: علاوه بر آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت‌زنی از مکان‌های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش نشانی سرکشی می‌کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

شریف‌زاده از شهروندان عزیز خواست که همانند همیشه با آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

بر اساس گزارش سایت آتش نشانی، وی در پایان گفت: جامعه آتش نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز