خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیام روز قدس تاکید کرد:

حضور پرشکوه در روز قدس؛ نماد اقتدار امت اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۱۳

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به فرموده معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نامگذاری شده است، ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران برای حضور با شکوه در این راپیمایی مهم و تاثیرگذار، بر تحقق پیروزی و رهایی قدس و سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ده ها سال از آوار مصائب و آلام ددمنشانه، بی رحمانه و ظالمانه رژیم منحوس صهیونیستی بر سر قدس، اولین قبله مسلمانان جهان می گذرد.

امروز صدای تپش قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر از بیت المقدس شنیده می شود، سرزمینی که با وجود حضور ننگین اسرائیل خبیث و هم دستان آلوده به جنایتش، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را تجربه می کند و با ارده ای مثال زدنی و با دستان خالی به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می پردازد.

مقاومتی که پیامی روشن برای هر آزادی خواه در پهنه ی گیتی خواهد داشت و آن " نابودی ظلم و ظالم است" و همین ایستادگی جبهه مقاومت در منطقه، بارها شکست مفتضحانه استکبار و رژیم غاصب صهیونیسم را به دنبال داشته است.

آرزوی آزادی قدس شریف، از چنگال نابخردان و استکبارگران عالم به راستی که آرزوی مشترک تمام مسلمانان و بلکه آزادی خواهان جهان است که به حول قوه الهی محقق خواهد شد.

در این روز بزرگ که به فرموده امام خمینی (ره) نه تنها روز قدس که روز و نماد مقابله مستضفین جهان با ابرقدرت‌های زورگو و مستکبران است، بشردوستان و صلح طلبان عضو جمعیت هلال احمر، بزرگترین سازمان نوع دوست مردم نهاد ایران اسلامی نیز در کنار آحاد مردم به صحنه خواهند آمد تا با فریاد مظلومانه ملت بی پناه و بی گناه فلسطین هم صدا شوند.

بدون شک با نگاهی تیزبینانه به رفتارهای غلط و توطئه های دور از انسانیت این رژیم غاصب در سراسر عالم و همچنین حوادث تروریستی اخیر در کشور عزیزمان، حضور پر شکوه ملت های مسلمان در روز قدس نماد اقتدار امت اسلامی است و این توطئه ها را خنثی و رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگر رسوا و در افکار عمومی منزوی خواهد کرد.

ضمن دعوت ازملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به منظور حضور در این راهپیمایی مهم و تاثیر گذار، بی تردید شاهد رهایی قدس شریف و سرزمین های اشغالی و همچنین نابودی جریانات افراطی، تکفیری و تروریستی که بر علیه مسلمانان و با هدف تضیف و تجزیه امت اسلامی با حمایت برخی دول غربی، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه توطئه ها و نقشه های شوم را طراحی می کنند خواهیم بود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز