خبرگزاری کار ایران

مترو تهران تماشاگه عکس و پوسترهای روز جهانی قدس شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۲۴

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: گذرگاه‌های فرهنگی مترو تهران تماشاگه عکس و پوسترهای روز جهانی قدس شد.

به گزارش ایلنا،به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن تقویت روحیه استکبار ستیزی با محوریت قدس و فلسطین را هدف اجرای این برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: به منظور معرفی چهره منفور و خبیث صهیونیزم بین المللی و حامیان آمریکایی و کشورهای مرتجع، چندین نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور با موضوع و محوریت قدس شریف در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «خانه عنکبوت» در بیست قاب شامل آثار خلق شده توسط هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور گفت: موضوع این نمایشگاه دولت‌های مرتجع منطقه و روابطشان با رئیس جمهور جدید آمریکا است.

بنی حسن افزود: چند نمایشگاه پوستر نیز شامل طرح‌های گرافیکی و کاریکاتور با عنوان‌های «حقوق بشر آمریکایی»، «تراژدی انسانی»، «آل یهود» و «غزه در خون» با موضوع مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه و جنایات صهیونیست‌ها در معرض نگاه مسافران مترو قرار گرفت، ضمن آنکه نمایشگاه پوستر «راه ناتمام» شامل عکس و بخشی از وصیت نامه شهدا نیز در گذرگاه‌های فرهنگی مترو به قاب تصویر نشست.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تردد مسافران جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از مسیرهای فرهنگی مترو است تصریح کرد: با نصب ۹ طرح متنوع که شامل تصاویر و طرح‌های گرافیکی و با استفاده از جمله‌های ادبی، سخن بزرگان، احادیث و روایات دینی و داستانک است اقدام به فضاسازی بر روی سکوی ایستگاه‌ها و داخل قطارهای مترو کردیم تا مسافران روزه دار در زمان حرکت به سمت مسیر راهپیمایی از این فضاسازی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز