خبرگزاری کار ایران

ایجاد نظم و امنیت سواحل دریای مازندران از ماموریت‌های مهم یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۴۱

فرمانده یگان ویژه استان مازندران در بازدید از طرح های ساحلی سطح استان ، نظم و امنیت در سواحل دریا را از ماموریت های مهم یگان ویژه دانست.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید رمضان یحیایی" در حاشیه بازدید و سرکشی از سواحل دریای مازندران اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریا از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و مجموعه یگان های ویژه با تمام توان خود در اجرای هرچه بهتر این ماموریت تلاش می کند .

وی، نظم و امنیت در طرح ساماندهی دریای مازندران را ماموریت مهم یگان ویژه دانست و افزود: ما باید تهدیدات موجود در طرح ارتقای امنیت اجتماعی سواحل دریا را به فرصت تبدیل کنیم و نگذاریم فرصت طلبان و هنجارشکنان در استفاده از طبیعت و سواحل دریا خلل ایجاد کنند .

یحیایی خاطر نشان کرد :مقابله با ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حقیقت مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران با تاکید بر مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای اجرای طرح های دریا در استان، گفت: باید رعایت حد و حدود اسلامی در طرح دریا نهادینه و برای اجرای آن ظرفیت و توان کلیه دستگاه های مرتبط در این راستا به کار گیری شود .

وی با بیان اینکه پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و شهروندان در سواحل تلاش می کند، بیان کرد :پلیس با تمام توان خود در تلاش است تا مردم در امنیت کامل از سواحل دریا و دیگر مواهب طبیعی به خوبی استفاده کنند .

سرهنگ یحیایی با اشاره به گستردگی ماموریت بزرگ ساماندهی دریای شمال کشور، گفت: حفظ نظم و امنیت از سواحل دریا برای خدمتگزاری به مردم، امری مقدس است و موفقیت این امر، اتکاء به نفس، توکل به ایزد منان، حفظ آرامش و هوشیاری کامل کارکنان است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران در پایان سخنان خود با اشاره به احصاء چالش ها و بررسی نقاط ضعف وقوت اجرای طرح در سال های گذشته، گفت : باید با برنامه ریزی مدون و طرح برنامه های اصولی از فرسودگی نیروهای مجری طرح جلوگیری شود و برای بهینه سازی طرح ها از ظرفیت ها و استعداد های کارشناسان نیرو در این راستا استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز