خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:

هجوم سگ‌های ولگرد به شهرک‌های منطقه 21

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۳۲۵

دبیر دبیران شورایاری‌های منطقه 21 گفت: هجوم سگ‌های ولگرد و وحشی به برخی از شهرک‌های این منطقه موجب بروز مشکلات شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در جلسه این شورا گفت: منطقه 21 تهران همچون نوار غزه است که باید مشکلات آن حل شود.

صالح صیامی دبیر دبیران شورایاری‌های منطقه 21 نیز که در این جلسه حضور داشت در رابطه با وضعیت منطقه 21 گفت: ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح و دوربرگردان‌ها بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه را حل کرده است و رها شدن دو پروژه در محدوده تقاطع خیابان تهرانسر – گلها  باید در شش ماهه اول سال 95 به اتمام می‌رسید مشکلاتی را نیز برای این منطقه به وجود آورده است.

صیامی در ادامه گفت: بارها اعلام شده است که شورایاران چشم و گوش اعضای شورا هستند اما باید اعلام کنم که ما هیچ کاره‌ایم و بارها دیده شده است که عضو شورا بدون اطلاع شورایاران به منطقه آمد و نیم ساعت در اتاق شهردار نشسته و از پروژه‌های گل و بلبل بازدید کرده بدون اینکه ما اطلاعی از این قضیه داشته باشیم.

دبیر دبیران شورایاری با اشاره به اینکه منطقه 21 شاهد ساخت و ساز گسترده‌ای در حوزه صنعتی است، بیان داشت: سوله عظیمی توسط شرکت سایپا در این منطقه در حال ساخت است و جای سوال دارد که اجازه ساخت آن چگونه داده شده است.

او افزود: هجوم سگ‌های ولگرد و وحشی به برخی از شهرک‌ها موجب بروز مشکلات شده است سال‌هاست که قرار است که دیوار صوتی در بزرگراه فتح و آزادگان نصب شود که این امر تاکنون عملی نشده است همچنین در برخی از محلات منطقه 21 تنها اجازه ساخت سه طبقه داده می‌شود که موجب اعتراضات مردمی شده است.

صیامی در ادامه گفت: شهرداران با شورایان سلیقه‌ای برخورد می‌کنند برای برخی حکم مشاوره می‌زنند و برخی از آنها را حتی به شهرداری راه نمی‌دهند.

صیامی تاکید کرد: این منطقه هنوز فضای آموزشی ندارد و مدارس آن دوشیفته است همچنین فاقد فضای درمانی است. از دیگر مشکلات این منطقه اسکان کارگران افغانی و ایرانی در کنار ساختمان‌های مسکونی است که امنیت منطقه را به خطر انداخته است.

گفتنی است که رئیس شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش صیامی در خصوص مشکلات منطقه 21 بیان داشت: بسیاری از این مشکلات ناشی از کمبود بودجه نیست بلکه مدیریت صحیح برای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز