خبرگزاری کار ایران

حافظی با اشاره به افتتاح خط ۷ مترو:

جان مردم را به خطر نندازید

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۵۳

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به برخی از مشکلات ایجاد شده برای جامعه پزشکی خواستار حل مدبرانه آن شد و گفت: تونل خط 7 با 14 درصد پیشرفت فیزیکی در نصب هواکش ها به مردم خدمات می دهد از این رو لازم است شهرداری امنیت این خط را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در این جلسه بعد از گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: در مترو بحث مدیریتی بسیاری جدی داریم و باید امنیت این خطوط و تامین امنیت جان مسافران را آقایان متعهد شوند در همین راستا در اصلاحیه بودجه بهمن ماه سال گذشته 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای سیگنالینگ خطوط یک و دو مترو مصوب شد ولی مدتی پیش شاهد تصادف در ایستگاه متروی طرشت بودیم.

وی ادامه داد: منابع برای این منظور تخصیص یافت، اما چرا این اتفاق رخ داد؟ روایت ها مختلف است عده ای می گوید ATP  توسط راهبر مترو قطع شد ه و عده ای می گویند با وجود تصویب و تخصیص اعتبارات این خط ATP ندارد.

رئیس کمیسیون محیط زیست وسلامت شورای شهر در ادامه به کامل نبودن هواکش‌های خط 7 اشاره کرد و افزود: بحث مهم در مورد خط 7 هواکش‌های میانی تونل‌ها است. باید در فاز یک تا 86 درصد از این هواکش‌ها فعال می شد. در حالی که فقط 14 درصد فعال هستند. در چنین خطی که به قول خود مدیرعامل مترو عریض‌ترین و حساس‌ترین خط مترو است با 14 درصد هواکش مردم را به داخل تونل می‌فرستیم.

او ادامه داد: اگر پروژه تکمیل نیست مترو افتتاح نکنید و مردم را به داخل تونل نفرستید و جانشان را در خطر نیندازید. با چنین ظرفیت و فضایی این خط به بهره‌برداری رسید.

در ادامه احمد دنیامالی عملکرد شورای چهارم در حوزه مترو و حمل و نقل عمومی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در اینجا کسی به دنبال مچ‌گیری نیست.

قابل ذکر است که در پایان جلسه امانی معاون شهردار تهران در شوراها و مشاور مدیرعامل مترو و مدیرعامل مترو بر سر همین گزارش به شدت با رحمت‌الله حافظی درگیر شدند و از او خواستند در جلسه آینده به خاطر این گزارش از شرکت بهره‌برداری مترو و مدیران مترو عذرخواهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز