خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

برای پشتیبانی از مصوبات شورا، ابزار لازم را نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۸۳

مسجد جامعی در نشست خبری گفت: در شورای چهارم برای پشتیبانی از مصوبات، ابزار لازم را نداشتیم و در بسیاری مواقع رسانه‌ها نقش مهمی در این میدان بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز نشست اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با حضور رحمت الله حافظی، محمد حقانی، معصومه آباد و احمد مسجد جامعی برگزار شد. در این نشست خبری اعضای کمیسیون به صورت خلاصه گزارشی از فعالیت‌های خود در شورای چهارم را ارائه کرده و به سوالات خبرنگاران در مورد عملکرد خود پاسخ دادند.

در ابتدای جلسه رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت گفت: هر آنچه انجام شد و پیگیری کردیم در راستای صلاح مردم و آن چیزی بود که برایش سوگند یاد کردند.

مسجد جامعی عضو کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای چهارم در مورد فعالیت خود در شورا گفت: فعالیت فرهنگی من و خانم آباد به پیش از شورای چهارم باز می‌گردد. من از دوره اول در شورا حضور داشتم و همواره در کمیسیون فرهنگی مشغول بودم اما در شورای چهارم از این کمیسیون به کمیسیون سلامت کوچ کردم چرا که ازنظرم آنچه که در شهر بیش از بحث فرهنگی اهمیت داشت، بحث سلامت بود. شهر حتی اگر از خشت طلا نیز باشد اگر مردم در آن نفس نتوانند بکشند چه ارزشی دارد.

این عضو شورای شهر با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران ادامه داد: در شورا برای پشتیبانی از مصوبات خود ابزار لازم را نداشتیم و در بسیاری مواقع رسانه‌ها نقش مهمی در این میدان بازی کردند.

او با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست دارای رویکرد پیشگیرانه بودند، ادامه داد: شهر مضطرب آدم مضطرب ایجاد می‌کند و شاید مهمترین نکته در کمیسیون سلامت این بود که ما برای خود یک نظریه داشتیم .در حقیقت به شهری انسان‌گرا و آرمانی فکر می‌کردیم که جایش در فکرها هم خالی است.

مسجد جامعی در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه شورای چهارم در پیگیری پرونده خانواده زنانی که در حادثه ساختمان جمهوری در آ‌تش سوختند چه کاری انجام داد، گفت: در شورای چهارم دفاع از خانواده داغداران در صحن علنی مطرح شد و حتی شاهد بودیم در جواب به ما گفتند این حادثه مشیت الهی بوده و می‌خواستند به ما درس حکمت دهند. در حالی که ما وظیفه اداری خود را انجام دادیم و موضوع را در صحن شورا مطرح کردیم. وظیفه انسانی ما نیز کمک به خانواده برای گرفتن وکیل بود که با هزینه شخصی خود برای  آنها وکیل گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد مردم نسبت به شورا تغییر کرده است، گفت: مردم در مقایسه با دوره قبل با وسواس بیشتری رای دادند.

این عضو شورای پنجم با اشاره به عدم کاندیداتوری حافظی در انتخابات شورای پنجم گفت: در روز آخر ثبت‌نام نظر آقای خاتمی این بود که آقای حافظی ثبت نام کنند، اما او دلایل خود را آورد در هر حال علاقه ما این بود که همه اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست ثبت نام کنند حتی سعی کردم که با خانم آباد هم تماس بگیرم که جواب نداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز