خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد خبر داد:

تخفیف شهریه به استعدادهای درخشان کشور در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۶۸

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف شهریه به استعدادهای درخشان کشور در مناطق محروم و اختصاص بورسیه به نخبگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نشست صمیمی تعدادی از دبیران تشکل‌های دانشجویی واحدهای آموزشی سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست جدید دفتر تشکل‌های سیاسی- اسلامی عصر امروز برگزار شد.

علی محمد نوریان در این مراسم گفت: همه شما عزیزان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی فرزندان من هستید که شنیدن نظرات و پیشنهادات شما را وظیفه خود می‌دانم و در راستای تحقق حرفهای منطقی شما گام بر می‌دارم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت آینده دانشگاه آزاد اسلامی به جوانان و دانشجویانامروز سپرده می‌شود، تاکید کرد: اولویت اول شما جوانان، تهذیب نفس و ارتقا سطح علم و دانش است، چراکه کشور همیشه به مدیران باسواد و کاردان که با اخلاص و برای رضای خدا کار می‌کنند، نیازمند است.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه از این پس به مناطق محروم، امکانات و تسهیلات ویژه اختصاص می‌دهد، عنوان کرد: به جوانان دانشجو در مناطق محروم تخفیف شهریه داده خواهد شد و استعدادهای درخشان کشور در مناطق محروم از امتیازات ویژه و قابل توجه‌ای نظیر بورسیه کردن برخوردار خواهند شد.

نوریان اظهار داشت: تمامی نخبگان در سطح کشور نیز در حد ظرفیت مورد نیاز پس از شناسایی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب و بورسیه می‌شوند.

طرح ارزیابی اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود

وی درخصوص شایسته سالاری و انتخاب مدیران شایسته در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی طرح «ارزشیابی اعضای هیات علمی و مدیران آینده» که در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به تصویب هیات موسس رسیده است، اجرایی می‌شود که تمامی پستهای کلیدی دانشگاه به افرادی اختصاص می‌یابد که در این ارزشیابی حائز بیشترین امتیاز و درجه باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه من همیشه برای دانشجویان وقت دارم و بیشترین اهمیت را برای نظرات آن‌ها قائل هستم، گفت: شما می‌توانید حضوری و غیرحضوری با من ارتباط داشته باشید و من تک تک ایمیل‌های دریافتی را مطالعه و بررسی می‌کنم.

در ابتدای این نشست جمعی از دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور به ارائه مطالباتی چون افزایش بودجه تشکل‌ها، لحاظ کردن شایسته سالاری و بومی گزینی در انتخاب مدیران، جذب و بکارگیری فرهیختگان و نخبگان در بخش‌های مختلف اداری، حمایت از نخبگان اهل سنت و سفر به استان سیستان و بلوچستان به منظور بازدید از واحدهای این استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز