خبرگزاری کار ایران

برگزاری آموزش‌های مهارت محور، یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه امین

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۷۰

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، برگزاری آموزش های مهارت محور را یکی از ماموریت های مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: یکی از فرصت های مهم دانشگاه امین، به کارگیری آموزش های عملی برای دانشجویان است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "لطفعلی بختیاری" در همایش "فرصت ها و چالش های مهارت محوری در آموزش نیروهای مسلح" که با حضور معاون و جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان حوزه تربیت و آموزش نیروهای مسلح در دانشگاه امین برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین علاوه بر مسئولیت تربیت افسران بدو ورود، ماموریت اجرای آموزش های مهارت محور را نیز بر عهده دارد. 

وی، مسئولیت تحصیلات تکمیلی، تولید علم پلیسی و پژوهشی در ناجا، اجرای دوره های بصیرت و جانشین پروری، برنامه ریزی و اجرای آموزش پلیس های بین المللی و آموزش افسران و درجه داران زن در مرکز آموزش زنان پلیس را از سایر ماموریت های دانشگاه علوم انتظامی امین برشمرد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین به برگزاری دوره های آموزش های مهارتی برای دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از فرصت های مهم دانشگاه امین، به کارگیری آموزش های عملی است؛ با برگزاری این دوره آموزشی، مدت زمان حضور دانشجویان فارغ التحصیل این دوره، پنج ماه بیشتر از سایر دانشجویان دوره های قبلی است، به گونه ای که دانشجویان دوره 25 مصوب این دانشگاه در پایان مراسم فارغ التحصیلی، از روحیه مناسب و شاداب برخوردار بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز