خبرگزاری کار ایران

معاون طرح‌ریزی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

آمادگی بالای یگان ویژه ناجا پشتوانه‌ای محکم برای اقتدار کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۳۶

معاون طرح‌ریزی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی بالای یگان ویژه نیروی انتظامی، پشتوانه‌ای محکم و استوار در جهت اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

به گزارش ایلنا، سردار ولی ا.. معدنی معاون طرح‌ریزی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از آمادگی و تجهیزات یگان ویژه استان خراسان رضوی، اظهارداشت: تمامی یگان های نظامی و انتظامی باید در ایجاد نظم و امنیت کشور با هم همکاری کنند تا هیچ بیگانه ای جرأت دست درازی و هتک حرمت ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی افزود: سپاه، ناجا یا ارتش فرقی نمی کند؛ همه این ارگان ها زیر لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف نظام خدمت و فعالیت می کنند تا وقتی که این همدلی و انسجام در بین نیروهای مسلح باشد رسیدن به اهداف مقدس نظام نیز آسان تر خواهد بود.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: یکی از یگان های نظامی که در سطح بسیار بالا و در عرصه نظم و امنیت در کشور ما ایفای نقش می کند، یگان ویژه است که به حق همیشه آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را داشته و در تمامی صحنه ها یار و یاور رهبری و نظام بوده است.

معاون طرح ریزی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمادگی بالای نیروهای یگان ویژه ناجا، پشتوانه ای محکم و استوار در جهت اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

سردار معدنی، آمادگی و توانمندی نیروهای یگان ویژه استان خراسان رضوی را ستود و گفت: در بازدید انجام شده، اجرای طرح آماده باش و حضور سریع نیروها در میدان و آمادگی جهت اعزام به مأموریت بسیار عالی بود، این آمادگی خوب یگان ویژه مایه مباهات بنده و هیأت بازدید کننده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز