خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

جزئیات ماجرای تیراندازی در میدان المپیک

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۰۶

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ درباره کشته و زخمی شدن سارقان حادثه زورگیری امروز صبح در میدان المپیک توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت ۳۰: ۴ صبح دو مرد به همراه یک زن از فردی در میدان المپیک تهران زورگیری می‌کنند. این فرد با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را برای آن‌ها شرح می‌دهد. پس از تماس بلافاصله عوامل ۱۱۰ در محل حاضر و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز می‌کنند.

ساعتی بعد فرد مال باخته مجدد به ایستگاه پلیس مراجعه کرده و عنوان می‌کند؛ سارقان با من تماس گرفته و اعلام کردند که حاضرند در صورت پرداخت وجهی مدارکم را تحویل دهند.

در ادامه مامورین به صورت نامحسوس در محل قرار حضور پیدا کرده و در زمانی که فرد مال‌باخته با سارقان روبرو می‌شود، وارد عمل شده و سارقان پس از اطلاع پلیس از محل با یک دستگاه خودرو متواری می‌شوند.

عوامل پلیس پس از تذکر مکرر به راننده و سرنشیان خودرو برای توقف اتومبیل در ‌‌نهایت پس از تمرد آن‌ها ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت آن‌ها شلیک می‌کنند که براثر تیراندازی سارق زن کشته شده و یک سارق دیگر زخمی و خودرو متوقف می‌شود. نفر سوم نیز خود را تسلیم پلیس می‌کند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، سارقان به عنف دستگیر شده دارای سابقه کیفری آدم‌ربایی و تجاوز به عنف بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز