خبرگزاری کار ایران

سالاری خبر داد:

صدور پروانه ساخت یک سال و نیم پس از شروع پروژه

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۸۵

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت: خبردار شدیم شهردار منطقه ۲۲ برای پروژه‌ای که یک سال و نیم پیش شروع شده٬ تازه ۴۰ روز پیش پروانه صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جلسه امروز شهر تهران گفت: تلفیق معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل با توجه به شرایط امروز شهر تهران و اولویت‌های زیست‌محیطی ضرورت دارد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در گزارش عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری٬ به بحث مبادی ورودی شهر به هیچ وجه پرداخته نشده بود. این در حالی است که حتی مطالعات فاز صفر آن انجام شده و با توجه به اهمیت ورودی‌های شهر در بحث هویت قرار بود این مبحث اجرایی شود اما در این گزارش هیچ اقدام اجرایی مشاهده نکردیم.

سالاری همچنین به فروش پارکینگ طبقاتی در کنار دریاچه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: پارکینگ طبقاتی در حاشیه دریاچه که پیش از این هم بخشی از آن تجاری شده بود در حال واگذار شدن به بخش خصوصی است و امانی معاون شهردار باید پیگیر این مسئله باشد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با تاکید بر اینکه قالیباف در جریان برخی از تخلفات نیست اظهار کرد: خبردار شدیم شهردار منطقه ۲۲ برای پروژه‌ای که یک سال و نیم پیش شروع شده٬ تازه ۴۰ روز پیش پروانه صادر کرده است. این در حالی است که ساختمان تا ۱۷ طبقه ساخته شده و عوارض براساس پروانه گرفته می‌شود. ما مطمئن هستیم قالیباف در جریان این اتفاق نیست و از ایشان می‌خواهیم اینگونه تخلفات را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز