خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

منطقه 22 کمتر مورد توجه قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۸۸

عضو شورای شهر تهران گفت: منطقه 22 از مناطقی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما وجود شورایان به این منطقه کمک شایانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دنیامالی در سیصدو شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: باور من این است که در شهرداری نمی‌توان حوزه عمرانی و حمل و نقل دارای دو معاونت جدا باشد. مثل کاری که در سطح کلان کشور نیز انجام می‌شود معاونت‌ها اگر ترکیب شوند کارها با روند بهتری دنبال خواهد شد.

او افزود: بحث دیگر جمع آوری آب های سطحی است که تا سال 84 اقدام جهادی در مورد آن انجام شد امروز با بارش شدید در تهران اگر به کانال‌های پایین دست مراجعه کنید و حجم خارج شده از آب را ملاحظه کنید متوجه اقداماتی در این خصوص خواهید شد اما این کافی نیست و به تداوم نیاز دارد.

دنیامالی در ادامه گفت:‌ منطقه 22 از مناطقی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما وجود شورایان به این منطقه کمک شایانی کرده است.

در ادامه جلسه عبدالحسین مختاباد عضو دیگر شورای شهر تهران بیان داشت: معاونت عمرانی و حمل و نقل باید یکی شود تا اتفاقات بهتری در این حوزه صورت گیرد. یکی دیگر از اشکالات شهری تهران این است که تابلوها و علائم راهنمایی رانندگی در نقاط نادرست نصب شده است. مثلا از اتوبان نیایش که به سمت کرج می رویم به دلیل تابلوها و علائم راهنمایی رانندگی نادرست دچار سردرگمی می‌شوید انگار که ناگهان در یک پیست گاوچرانی قرار می‌گیرید. باید به این مساله رسیدگی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز