خبرگزاری کار ایران

شعله‌های آتش در تولیدی کفش افتاد/ هیچ کارگری آسیب ندید

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۳۸۰

یک کارگاه تولیدی کفش در مرکز شهر با حضور آتش نشانان دو ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش ایلنا، این حادثه ساعت۳۰: ۱۱ صبح امروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۷ و ۱ را به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی را به خیابان وحدت اسلامی، بازارچه طرخانی رهسپار کرد.

محمد یزدانی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در طبقه همکف یک کارگاه دو طبقه با کاربری تولیدی انواع کفش که مساحت هر طبقه به ۵۰ مترمربع می‌رسید و مملو از مواد اولیه تولید کفش بود، آتش سوزی رخ داد و دود بسیار غلیظی محوطه این ساختمان را در بر گرفت.

او با اشاره به اینکه شعله‌های آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه بالایی ساختمان بود و تلاش کارگران برای مهار آتش بی‌نتیجه مانده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن کارگران در محل حادثه، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی وارد محل حادثه شدند و پس از جستجو در داخل کارگاه، دو نفر کارگر ۱۹ و ۳۳ ساله را از میان دود غلیظ به خارج از ساختمان منتقل کردند.

یزدانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه شعله‌های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کار‌شناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز