خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان اورژانس کشور خبر داد:

۲۶۰ مصدوم و ۱۸ فوتی در حوادث ویژه ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۲۶

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: طی 24 ساعت گذشته در مجموع 57 حادثه ویژه در سامانه EOC مرکز هدایت عملیات بحران ثبت شد که در این حوادث 260 نفر مصدوم و 18 نفر فوت کردند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند ضمن اعلام این خبر افزود: از مجموع 57 حادثه فوق، 40 مورد حوادث ترافیکی؛ معادل 70 درصد از کل حوادث ثبت شده و 17 حادثه غیرترافیکی؛ معادل 30 درصد از کل حوادث ثبت شده، بودند.


سرپرست سازمان اورژانس کشور مهمترین حوادث ویژه ثبت شده طی 24 ساعت گذشته را حادثه ترافیکی تصادف مینی بوس، اتوبوس و وانت نیسان با 14 مصدوم (در محور پلدختر – اندیمشک لرستان ) عنوان کرد که در این حادثه 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه شد و 12 مصدوم این حادثه را به بیمارستان های امام خمینی پلدختر و 2 نفر مصدوم دیگر را نیز به بیمارستان امام علی اندیمشک منتقل کردند. در این حادثه 2 نفر ( راننده وانت نیسان و مینی بوس) به دلیل شدت جراحات در محل حادثه فوت کردند.

وی در ادامه افزود: حادثه حریق 13 لنج باری با 10 مصدوم ( در اسکله بندر کنگان بوشهر) نیز منجر به اعزام 3 دستگاه آمبولانس شد.

دکتر کولیوند همچنین گفت: بالاترین تعداد فوتی در حوادث ویژه ثبت شده مربوط به 2 حادثه ترافیکی تصادف پراید - تریلی با 3 فوتی ( در محور خوی – ماکو آذربایجان غربی) و انحراف و حریق خودروی 206 با 3 فوتی (در گلوگاه – روستای خورشید کلاه مازندران) بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز