خبرگزاری کار ایران

اقبال شاکری:

ساختمان علاءالدین بار دیگر از اجرای حکم دادستانی برای ایمن‌سازی سرباز زد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۷۸

رییس کمیته‌عمران شورای‌شهر تهران گفت: به‌رغم اعلام دادستانی و ارائه مهلت به ساختمان‌های نا ایمن در منطقه ۱۱ و ۱۲ همچنان علاءالدین به این امر مبادرت نورزیده و از آن استنکاف کرده است.

به گزارش ایلنا، اقبال شاکری در سیصد و شصت و دومین جلسه شورا با اشاره به ادامه پیگیری‌ها برای اعلام ساختمان‌های نا ایمن گفت: با همکاری دادستانی ۷ ساختمان بزرگ در منطقه ۱۲ و شش ساختمان بزرگ در منطقه ۶ شناسایی شده‌اند که از سوی دادستانی به آن‌ها ابلاغ شده که در مهلت مقرر باید نسبت به‌رفع موارد نا ایمن در ساختمان اقدام کنند.

شاکری گفت: از جمله این ساختمان‌های ناایمن می‌توان به مجتمع‌های تجاری اروپا، نوشین، شیرین، اخوان، حکیم هاشمی، اسلامی در منطقه ۱۲ و ساختمان‌های علاءالدین، آلومینیوم، بهارستان و خانقاه در منطقه ۱۱ اشاره کرد که برخی از آنها در محدوده قرمز قرار دارند و می‌بایست به سرعت نسبت به رفع موارد نا ایمن اقدام کنند.

شاکری در ادامه افزود: متاسفانه در این مورد نیز بار دیگر علاءالدین از اجرای حکم استنکاف کرده و این در حالی است که مدیریت ساختمان آلومینیوم مناقصه برگزار کرده و پیمانکار خود را نیز انتخاب کرده است .

شاکری در پایان خاطرنشان ساخت: برخی کارمندان نگران تغییرات هستند و امیدواریم اعضای شورای بعد کارمندان را از نگرانی خارج کنند. بین پرسنل افرادی هستند که مانند مصوبات زنده شورا هستند لذا این افراد نیز می‌توانند کمک خوبی برای اعضای شورای بعد باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز