خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار مرتضی الویری با قالیباف برای رفع ابهام پرداخت‌های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۷۶

رئیس موقت پنجمین دوره شورای‌شهر تهران امروز با شهردار تهران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی الویری در این‌باره گفت: دیدار امروز برای رفع ابهام از پرداخت‌هایی بود که این روزها در شهرداری تهران در حال انجام است. شهرداری تهران مجوز داشته که مازاد بر چهار دوازدهم درآمدهای خود را در چهار ماه پرداخت کند اما بر اساس گزارش‌های به دست آمده پرداخت‌های مازاد بر این، در حال انجام است. برای مثال در ماده 17 که پرداخت به بخش خصوصی است مجوزی داده شده که صد در صد اجازه پرداخت داده شده است.

رئیس موقت شورای پنجم تهران همچنین گفت: در بحث املاک گزارش‌هایی مبنی بر سرعت گرفتن فروش املاک مطرح شده است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر تخریب چهار باغ در دو هفته اخیر مطرح شد که برای رفع ابهام و روشن شدن موضوع با آقای قالیباف دیدار کردم. شهردار تهران گزارش‌های به دست آمده را درست نمی‌دانست. قرار شد تا مستندات را به وی تحویل دهیم تا بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی ادامه داد: شهردار تهران درباره فروش املاک اعلام کرد تمام فروش‌ها براساس مجوز شورای‌شهر تهران صورت گرفته و هیچ ملکی بر خلاف قانون فروخته نشده است. قالیباف درباره ماده 17 نیز اعلام کرد که کمیسیونی 5نفره درباره این موضوع تصمیم می‌گیرند و در همه تصمیم‌ها چاچوب قانونی را رعایت می‌کنند.

الویری خاطرنشان کرد: قرار است اطلاعات تکمیلی را در اختیار شهردار تهران قرار دهم تا وی دستور بررسی آنها را بدهد چراکه قالیباف معتقد است برخی از مسائل به دور از چشم وی در حال رخ دادن است.

وی متذکر شد: در جلسه امروز منتخبان شورای پنجم قرار شد تفاهم‌نامه و یا میثاق‌نامه تبدیل به سوگندنامه شود و شهردار نیز باید به تعهدات این سوگندنامه عمل کند. شهردار هم براساس شرح وظایف خود مانند رئیس جمهور سوگند ادا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز