خبرگزاری کار ایران

توسعه خدمات الکترونیک، گامی بلند در راه تحقق حقوق شهروندی

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۴۴

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی در نیروی انتظامی به عنوان یک اصل مورد توجه است گفت: توسعه خدمات الکترونیک ، گامی بلند در راه تحقق حقوق شهروندی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" بهرام نوروزی" اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسریع در رسیدگی به امور مشمولان اقدام به ایجاد سامانه های مختلف خدمات غیرحضوری و الکترونیک کرده است.

وی افزود: سازمان وظیفه عمومی علاوه بر الکترونیکی کردن خدمات ، دستگاه های کیوسک اطلاع رسانی با قابلیت ارائه اطلاعات در زمینه های اعزام به خدمت، خروج از کشور، امریه ، سوابق خدمتی ، کسرخدمت ، معافیت های کفالت، پزشکی، موارد خاص، تحصیلی و ... در محل ورودی سازمان راه اندازی کرده است تا مشمولان بدین وسیله بتوانند با مراجعه به این دستگاه و انتخاب یکی از گزینه های مورد نظر از وضعیت خدمتی خود اطلاع پیدا کنند.

سردار نوروزی یادآور شد: سازمان وظیفه عمومی ناجا ، به عنوان یکی از سازمان های ارائه دهنده خدمات به مردم با رویکرد بهره برداری از تکنولوژی های روز دنیا سعی در بهبود کمیت و کیفیت خدمات دهی به مردم دارد.

وی گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس vazifeh.police.ir نیز فعال است و این پایگاه در حقیقت وظیفه اطلاع‌رسانی از مجموعه اخبار مربوط به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی و تشریح فرایندهای رسیدگی به آنان را برای استفاده مشمولان و هموطنان عزیز به عهده دارد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، به حفظ و سلامت نیروی انسانی در سازمان اشاره و بیان کرد: نیروی انسانی متخصص، ماهر و دانش محور به شرط داشتن صداقت،صفا و صمیمیت و نیز تعامل سازنده بین گروهی، عامل مهمی در رسیدن به اهداف سازمانی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: بدون شک هر سازمانی که در مسیر پیشرفت گام بر می دارد به ثمره وجود و تلاش کارکنان و نیروی انسانی متبوع آن مجموعه است.

سردار نوروزی در پایان گفت: سربازان علاوه بر اینکه از ذخایر مهم نیروی انسانی ناجا محسوب می شوند امانت های گرانبهایی هستند که بایستی بعد از پایان خدمت سربازی،پرورش یافته به آغوش پرمهر خانواده بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز