خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

80 درصد مراکز ورزشی تهران متعلق به شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۵۱

عضو شورای شهر تهران گفت: از مراکز ورزشی فعال در تهران 20 درصد دولتی و 80 درصد متعلق به شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی، عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی این شورا پس از اظهارات عبداللهی معاونت امور اجتماعی شهرداری بیان داشت: ظاهراً قرار است هر هفته یکی از معاونان شهرداری گزارشی را در رابطه با شهرداری اعلام کند اما باید براساس برنامه پنج‌ساله و بودجه مصوب، برنامه‌ها اعلام شود تا قابل بررسی باشد.

او افزود: 20 درصد مراکز ورزشی در شهر تهران دولتی و 80 درصد نیز متعلق به شهرداری است. طبق این گزارش 400 هزار نفر از شهروندان تهرانی از مراکز ورزشی متعلق به شهرداری استفاده می‌کنند. اگر جمعیت تهران را 8 میلیون نفر در نظر بگیریم 5 درصد از امکانات شهرداری در زمینه ورزشی استفاده می‌کنند و 95 درصد باقی مانده از بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده می‌کنند و باید در این زمینه بازنگری کنیم.

او افزود: طبق برنامه پنج‌ساله شهرداری موظف است در حوزه آسیب‌های اجتماعی با همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی تلاش‌های خود را در راستای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی اعمال کند اما مصوبه آسیب اجتماعی که در تاریخ 28/8/90 ابلاغ شده است و 21 بند دارد چندان مورد توجه شهرداری نبوده است.همچنین بررسی نوسانات کیفیت زندگی در ابعاد مختلف و به علاوه بندهای دیگری که مصوبه شورا بوده است اجرایی نشده است و شهرداری گزارشی در رابطه با آن ارائه نکرده است.

حافظی در ادامه گفت: شناسایی کودکان آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر در سال اول برنامه هم عملی نشده است و این موارد مقفول از برنامه پنج‌ساله است که مورد توجه واقع نشده است.

گفتنی است که در ادامه جلسه دوستی عضو دیگر شورای شهر چهارم بیان داشت: شهرداری در توسعه حسینیه‌ها و مراکز بهداشتی کار بزرگی انجام داده است. در رابطه با مساجد و کار فرهنگی آمار بالا است و شهرداری کارهای اساسی در این خصوص انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز