خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

امدادرسانی به ۳۰۲ تن در سیل و آبگرفتگی گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۳۴

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از دقایق ابتدایی آغاز سیل در حال امدادرسانی به هموطنان هستند، تاکید کرد: امدادرسانی در هشت شهر و روستادر حال انجام است و تا این لحظه به ۳۰۲ تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی از روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز (چهارشنبه) در استان گلستان، اظهارداشت: چهار شهرستان آزادشهر، علی آباد، کلاله و می‌نودشت متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از دقایق ابتدایی آغاز سیل در حال امدادرسانی به هموطنان هستند، تاکید کرد: امدادرسانی در هشت شهر و روستا در حال انجام است و تا این لحظه به ۳۰۲ تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به برپایی پنج دستگاه چادر برای اسکان اضطراری متاثران از سیل و آبگرفتگی اشاره کرد و افزود: ۲۰ نفر از هموطنان متاثر از سیل به صورت اضطراری اسکان و هشت تن نیز به مناطق امن منتقل شدند؛ به علاوه تخلیه آب از ۱۵ واحد مسکونی هم انجام شد.

سلیمی با تاکید بر اینکه ۱۴ تیم عملیاتی متشکل از ۸۰ امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی اقدام کردند، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ تخته پتو، ۶۰ تخته موکت و یک هزار و ۷۴ قوطی کنسروجات میان متاثران توزیع شد و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز