خبرگزاری کار ایران

فراهانی مطرح کرد؛

تمهیدات اورژانس تهران جهت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۳۷

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده جهت پوشش مراسم تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل فراهانی با تشریح تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه اظهار کرد: آمبولانس‌های اورژانس تهران در فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد و همچنین مسیرهای منتهی به هتل‌های مهمانان خارجی مستقر شده‌اند. استقرار تیم‌های اورژانس از امروز آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: ناوگان آمبولانسی اورژانس تهران متشکل از موتورلانس، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی در روز شنبه در محل مجلس شورای اسلامی که مراسم تحلیف ریاست جمهوری برگزار می‌شود، استقرار می‌یابند. همچنین پوشش و استقرار آمبولانس در محل سالن اجلاس سران در روز شنبه در نظر گرفته شده است.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تاکید کرد: با معاونان درمان سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به منظور آماده باش بیمارستان‌ها در طول برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، فراهانی با اشاره به میزان استفاده از امکانات اورژانس برای روز برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری عنوان کرد: در مجموع مرکز اورژانس تهران با به کارگیری یک فروند بالگرد،‌ چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس،‌ ۱۰ دستگاه موتورلانس، ۴۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودروی فرماندهی، آماده پوشش امدادی و درمانی شده و این تمهیدات از امروز برای مراسم تنفیذ ریاست جمهوری آغاز شد و تا پایان مراسم تحلیف که در روز شنبه برگزار می‌شود، ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز