خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز کسی برای ریاست شورای پنجم داوطلب نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۲۲۲

منتخب مردم در شورای پنجم گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر تاکنون برای ریاست شورای شهر داوطلب نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پایان روند انتخاب شهردار تهران مشخص شدن هیات رئیسه شورای پنجم چالش بعدی است که انتظار شورای پنجمی‌ها را می‌کشد. شب گذشته احمد مسجدجامعی در توییتر خود اعلام کرد که به محسن هاشمی گفته است؛ تمایلی برای رئیس شورا شدن ندارد، با این حال امروز زهرا صدراعظم‌نوری هر گونه صحبت در مورد رئیس شورای شهر آینده تهران را رد کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: درباره روند انتخاب هیات رئیسه هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است، چرا که تا امروز درگیر انتخاب شهردار بودیم. در مورد ساختار شورا و روسای کمیسیون‌ها نیز هیچ صحبتی نشده است، چرا که انتخاب شهردار اهمیت فراوان داشت و لازم بود، شورای پنجم روی آن تمرکز داشته و برنامه‌های همه اعضا را به دقت بررسی کند.

منتخب مردم در شورای پنجم افزود: به احتمال فراوان فرآیند انتخاب هیات رئیسه و رئیس شورای شهر در دستور جلسه آینده شورای پنجم قرار خواهد گرفت.

صدراعظم‌نوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه آغار به به کار شورای پنجم اول شهریور ماه است تا آخر  این هفته رئیس آینده این شورا مشخص خواهد شد؟ افزود: احتمال دارد و باید دید چه اتفاقی در آینده پیش خواهد آمد، البته فقط موضوع رئیس مطرح نیست و کمیسیون‌های مختلف نیز باید مورد بررسی قرار گیرند.

منتخب مردم در شورای پنجم در پاسخ به این پرسش که آیا کسی تاکنون برای ریاست شورا اعلام تمایل کرده است یا خیر تصریح کرد: از آنجایی که هنوز وارد این بحث نشده‌ایم، کسی نیز اعلام تمایل نکرده است و تاکنون کاندیدایی نداشته‌ایم.

او در پایان افزود: متن سوگندنامه توسط کمیسیون حقوقی و نظارت برای امضا توسط شهردار تهیه و آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز