خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به استان‌های درگیر سیل‌ و طوفان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۴۲

رییس سازمان امداد و نجات از ادامه امداد رسانی به سیل‌زدگان استان گرگان و مصدومان طوفان شن استان سیستان خبر داد.

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار سیل چند روز گذشته استان‌ گرگان گفت: عملیات در ٥ شهرستان؛ آزادشهر، علی‌آباد، کلاله، گرگان و مینودشت از همان ساعات اولیه آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه نیروهای سازمان امداد و نجات به ١١ شهر و روستا در حال امداد رسانی هستند گفت: امدادرسانی به ١٠٠٠ نفر انجام شده و در حال حاضر با برپایی ٣ دستگاه چادر برای ١٢ نفر امکان اسکان اضطراری فراهم شده است.

او ادامه داد: در جریان سیل چند روز گذشته استان گلستان سه نفر نجات یافته و سه نفر فوت شده‌اند همچنین یک نفر مفقود است.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تخلیه آب از ٥٣ واحد مسکونی انجام شده، تصریح کرد:  ٧٣ تیم  امداد و نجات که شامل ٢٩٠ نفر می‌شوند به همراه ٨٢٥ تخته پتو، ٣٩٠ تخته موکت، ٢١٤ ست شست‌وشو، ٤٠ شعله والور و فانوس، ١٦٦٠ قوطی کنسروجات، ٩٥ کیلوگرم روغن، ١٩٥ کیلوگرم قند و شکر، ٥٠ کیلوگرم حبوبات برای مردم این منطقه ارسال و امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

او همچنین درباره امدادرسانی به حادثه دیدگان طوفان شن استان سیستان و بلوچستان گفت: ٢ شهرستان هیرمند و زهک درگیر این طوفان شده‌اند و امدادرسانی به ٩ شهر و روستا در حال انجام است.

رییس سازمان امداد و نجات گفت: مدادرسانی : ٢تیم  ٢٨ نفر امداد و نجات به ٦٩٩٠  نفر خدمات ارائه داده‌اند و ٢٢٠ بسته مواد غذایی و ٧٥٠٠ عدد ماسک بین افراد توزیع شده و امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز