خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی در پیشگیری و برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیشقدم است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۱۹

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد، پلیس را پیشقدم در پیشگیری و برخورد با آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ "حسین اشتری" در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: خدمت کردن در استان خراسان رضوی به برکت وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مایه مباهات و خیر و برکت و افتخار است و خدا را شاکریم که امروز توفیق داریم در جمع خدمتگزار ، زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع) حضور داریم.

فرمانده ناجا افزود: امنیت یک موضوع مهم و اولویت دار برای مردم و حاکمیت بوده و نعمت بزرگ آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: به برکت خون شهدای عزیز ، هدایت های مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و دستگاه قضائی و حمایت های مردم همیشه در صحنه شاهد امنیت با ثبات همراه آرامش در کشور عزیزمان هستیم و بابت این پایداری امنیت خدا را شکرگزار هستیم.

سردار حسین اشتری افزود: نیروی انتظامی حفظ امنیت و نظم و ‌آرامش در کشور را بر عهده دارد و طبق قانون و پیرو فرامین فرماندهی معظم کل قوا امروز ناجا می کوشد به وظایف و تکالیف خود به شایستگی عمل کند و مامن و ملجا و پناهگاه مردم است و با اقتداری که دارد رعب و وحشت و دلهره در مجرمان به وجود بیاورد .

فرمانده نیروی انتظامی جموری اسلامی ایران گفت: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که در عصر و دوران حاکمیت نایب امام زمان (عج) خدمتگزار مردم برای امنیت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه و منزلت هر سازمان و هر فرد به کاری است که انجام می دهد و جایگاه نیروی انتظامی و منزلت دستگاه هایی که امنیت را برقرار می کنند و حافظ آن هستند جایگاهی والا و مهم است.

فرمانده ناجا اظهار داشت: در این مراسم با شکوه مردم ، مسئولان و دستگاه های مختلف از خدمات شایسته و مطلوب فرمانده انتظامی خراسان رضوی و پلیس تشکر کردند و این قدردانی همگانی به واسطه کار با ارزش و مسئولیت خطیری است که ناجا بر عهده دارد .

وی تصریح کرد : برقراری نظم و امنیت یک موضوع جمعی و یک کار همگانی است و باید برای رسیدن به این هدف متعالی و مقدس آحاد جامعه و دستگاه های مختلف و مسئول همکاری لازم را داشته باشند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به رویکردهای جامعه محوری پلیس اشاره کرد و گفت: اجتماعی بودن و ترجیح فعالیت های پیشگیرانه به اقدامات انتظامی و عملیاتی بستر تحول و توسعه در نیروی انتظامی بوده و امروز پلیس به واسطه تعامل خوب با دستگاه های مسئول و ارتباط مستقیم با مردم توانسته ماموریت های خود را به شایستگی انجام دهد.

وی تاکید کرد: اعتماد عمومی به پلیس بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است و امیدواریم این همدلی ، همزبانی و همفکری روز به روز تقویت شده و ارتقا یابد که نتیجه این تعامل هوشمندانه و ثمره آن آرامش و نظم و امنیت برای مردم عزیز کشورمان است.

فرمانده ناجا همچنین به فرمایش رهبر معظم انقلاب که نیروی انتظامی باید مقتدر ، توام با رافت ، مهربانی و عدالت باشدگفت: قاطعیت و اقتدار  برای  قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، کسانی که به حقوق مردم تجاوز کنند، گروه های تکفیری و سلفی و تروریست ها و ... است و وظیفه ناجا این است که با سرپنجه قدرت و اقتدار در ماموریت های خود برخورد کند. اما پلیس در کنار مردم با رافت و مهربانی و عدالت رفتار می کند و این اصل در توصیه ها و سلسله مراتب ناجا نیز همیشه مد نظر قرار دارد.

سردار اشتری گفت: ناجا در برخورد با آسیب های اجتماعی چه در حوزه فرهنگی ، اقتصادی ، فضای مجازی و ... پیشقدم است و خوشبختانه استان خراسان رضوی در این حوزه ها به برکت وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) فعالیت های مطلوب و شایسته ای داشته است.

وی اظهار داشت: تامین امنیت برای شهروندان و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) نه تنها در اطراف حرم مطهر رضوی و شهر مشهد بلکه در تمام راه ها و مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و استان خراسان رضوی از مبدا تا مقصد در اولویت قرار دارد و ما وظیفه خود می دانیم که این نظم ، امنیت و‌ آرامش خاطر را برای شهروندان و مشتاقان زیارت حرم امام رضا(ع) به ارمغان آوریم.

فرمانده ناجا عنوان داشت: در خراسان رضوی موضوع حاشیه نشینی ، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت از اولویت های اساسی است و خوشبختانه پلیس در این استان با استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های مردمی و اجرای طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و اشراف بر مسائل امنیتی و اطلاعاتی و پیشگیری و مقابله با‌ آسیب های اجتماعی موفقیت های خوب و شایانی را کسب کرده است.

درپایان این مراسم از خدمات 6 ساله سردار امیری مقدم تکریم و سردار قادر کریمی به عنوان فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی منصوب و سردار امیری مقدم به سمت جانشین معاونت عملیات ناجا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز