خبرگزاری کار ایران

فرهاد رهبر:

به افرادی که حرفی نزدیم در دانشگاه آزاد ماندگارند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۲۴

مراسم تودیع و معارفه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد و رئیس استان تهران این دانشگاه امروز با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد و فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی این دانشگاه گفت: در دانشگاه آزاد تودیع نداریم، بلکه تکریم داریم.

او گفت: دکتر ابطحی به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد فعالیت می‌کرد که امروز به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد منصوب شد و حالا به مشکلات این حوزه مشرف شده است. گویی باید همه مسئولان را به رده‌های پایین‌تر ببریم تا مشکلات را حس و بتوانند برای سازندگی تلاش کنند.

رهبر به سابقه طهرانچی در حوزه آموزش عالی اشاره کرد و گفت: طهرانچی می‌تواند مسائل دانشجویان را در سطح تهران به خوبی مدیریت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره نگرانی برخی از مدیران دانشگاه آزاد در رابطه با عزل آنها،‌ گفت: بعضی از دوستان ما در دانشگاه آزاد نگران متزلزل شدن جایگاه خود هستند؛ ما به افرادی که قرار است در مجموعه نباشند از قبل اعلام کردیم،‌ بنابراین به کسانی که حرفی نزدیم یعنی در دانشگاه ماندگار هستند. ما در دانشگاه آزاد تکریم و معارفه داریم.

او افزود: این جابه‌جایی‌ها به معنای این نیست که از نیروهای قبلی استفاده نکنیم،‌ همان‌طور که از دکتر ابطحی برای سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد استفاده کردیم. این به معنی تغییر در چینش گروه است تا با حرکت شتاب‌دهنده دیگری به سوی اهدافمان حرکت کنیم.

افزایش 12درصدی شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان تهرانی

محسن نفر، معاون رئیس دانشگاه آزاد در این مراسم گفت: تجمیع مدیریت واحدهای پراکنده دانشگاه آزاد و واحدهای علوم پزشکی اتفاق مبارکی است که برای ارتقای کیفی انجام شده است.

او درباره شهریه این دانشگاه گفت: شهریه پایه برای ورودی‌های سال 95 و قبل از آن تغییر نمی‌کند اما شهریه متغیر آنها 10درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین شهریه پایه و متغیر ورودی‌های 96 نیز 10درصد افزایش می‌یابد. اما در واحدهای تهران با توجه به بیشتر بودن هزینه‌ها، شهریه  12درصد افزایش خواهد داشت.

سید علی ابطحی،‌ معاون سابق علوم پزشکی دانشگاه آزاد و سرپرست کنونی دانشگاه علوم پزشکی آزاد نیز در این جلسه گفت: بعد از سختی آسانی وجود دارد که مصداق این موضوع جایگاه فعلی من است. در حال حاضر 3هزار و 500 دانشجو در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد مشغول تحصیل هستند. 24هزار مترمربع برای 8 دانشکده پزشکی وجود دارد که بسیار کم است و مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده و از استانداردها فاصله دارد.

احمد شمس، رئیس سابق دانشگاه آزاد استان تهران نیز با اشاره به مشکلات واحدهای استان تهران گفت: بنده واحد تهران جنوب را در حالی تحویل گرفتم که زیان‌ده بود اما این واحد را به پرسودترین واحد دانشگاه آزاد تبدیل کردم و بعد به سمت رئیس استان تهران و واحد تهران مرکزی منصوب شدم که وضعیت تهران مرکزی هم به همان شکل بود و تلاش‌های زیادی برای رفع زیان‌دهی آنها انجام شد که امروز در شرایط خوبی به سر می‌برند.

او درباره تجمیع ساختمان‌های واحدهای استان تهران گفت: مقرر شده ساختمان‌های واحد تهران جنوب و واحد تهران مرکزی تجمیع و متمرکز شود که امیدواریم دکتر طهرانچی این مسئله را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز