خبرگزاری کار ایران

مجتبی شاکری:

چینش شخصیت‌ها در دوره جدید مجمع تشخیص نمونه‌ای برای چینش در دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۵۴

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصویر زیبایی که در چینش شخصیت‌ها در دوره جدید مجمع می‌بینیم نمونه‌ای برای چینش در دولت است.

به گزارش ایلنا، مجتبی شاکری عصر امروز در مراسم تغییر نام بزرگراه نیایش به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی گفت: امروز روز بزرگی برای ما است و ما در خدمت یادگار حضر ت امام و خانواده محترم آیت‌الله هاشمی هستیم.

او ادامه داد: به آقای قالیباف برای حضورش در مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک عرض می‌کنم و معتقدم این تصویر زیبایی که در چینش شخصیت‌ها در دوره جدید مجمع می‌بینیم نمونه‌ای برای چینش در دولت است تا بتوانیم سلیقه‌های مختلف را کنار هم منسجم و اهداف انقلاب را پیش ببریم.

این عضو چهارمین دوره شورای‌شهر تهران خاطرنشان کرد: نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام بزرگان موقعیتی است تا بتوانیم از وجود آنها و تلاش‌هایی که داشتند درس بگیریم.

شاکری ادامه داد: در این نامگذاری همه افرادی که در شورای‌شهر حضور دارند نقش داشته و این تغییر نام در صحن شورا به تصویب رسید. مردم از امروز هنگام گذر از این بزرگراه همان تعابیر بلندی را مرور می‌کنند که هنگام شنیدن نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ذهن‌شان می رسد.

او متذکر شد:‌ در طول شورای‌چهارم نام 354 محله ثبت شد که برخی از این نام‌ها به همان نام‌های قبلی باقی ماند و تعدادی نیز تغییر کرد. در مجموع 1500 نامگذاری انجام شده است.تجربه ما در این چهار سال نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی برای پایتخت وجود دارد که می‌توان از آن اسفتاده کرد.

عضو شورای‌شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح کدگذاری محلات یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در شورای‌پنجم ادامه داشته و از طریق یک سامانه افراد می‌توانند با گوشی‌هایشان به آن مرتبط شده و اطلاعات لازم درباره آن خیابان یا کوچه را به دست آورند.

او همچنین یادآور شد: 40 پل در بزرگراه امام علی به ثبت رسیده که این اسامی یا نامی از شهدای کشور و یا قله‌های ایران زمین است. ما این کار را کردیم تا همه ایران در تهران سهیم باشند. همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا این هویت برای شهرمان باقی بماند.

او اعلام کرد: دوشنبه هفته آینده از میدان فرج‌الله سلحشور کارگردان فقید کشورمان رونمایی خواهد شد. همچنین بوستانی به نام حمید سبزواری و همچنین دو معبر به نام مدافعان حرم نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز