خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مکرم به ایلنا خبر داد:

دستگیری یک خواننده رپ به اتهام قتل

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۰۳

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش خبر داد.

سرهنگ حمید مکرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساعت ۱۵ امروز  از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک از طریق یکی از بیمارستان‌ها به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد، اظهارکرد: با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

او به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک اشاره کرد و گفت: در  ادامه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

مکرم با اشاره به اظهارات متوفی قبل از فوت گفت: متوفی قبل از مرگ در اظهاراتش گفته بود توسط پسر همسرش به نام "حمیدرضا" متولد سال ۷۲  مورد ضرب و جرح قرار گرفته که همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم، مظنون پرونده یعنی حمیدرضا به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه کرده و خودش را به ماموران معرفی کرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

او در اظهاراتش مدعی شد  ۲۴ مردادماه زمانی‌که وارد خانه مادرش در خیابان شیخ بهایی شده، متوجه شده مادرش با همسرش درگیر شده و او تنها مادرش را برداشته و از خانه خارج شده و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارد.

مکرم با بیان اینکه این جوان که خواننده رپ است، در حال حاضر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی قرار دارد و اقدامات بیشتر برای اثبات ادعای وی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز