خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

کسی حاضر نیست در منطقه ٢٢ سکونت کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۸۲

عضو شورای شهر تهران گفت: چنان بلایی بر سر منطقه٢٢ آوردند که کسی حاضر نیست در آنجا سکونت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: اینکه می‌گویند تهران شهر سوخته است، واقعا صحت ندارد. این شهر رشد قابل توجهی داشته و هر دوره‌ای موافقان و مخالفان خودش را دارد که این نیز طبیعی است.

او افزود: قالیباف می گوید ٩٦درصد مردم گشنه هستند و تنها ٤ درصد بضاعت مالی بسیار خوبی دارند و دولت کاری نکرده است؛ پاسخ این اظهارات این است که ١٢سال کار نکردید و شهر سوخته تحویل دادید!

مختاباد بیان داشت: در منطقه ٢٢ اتفاقی افتاده که این روزها شبیه زندان شده است، بلایی بر سر منطقه٢٢ آوردند که کسی حاضر نیست در آنجا سکونت کند، برایم جای سوال است که مسوولان تهران با منطقه٢٢ چه می کنند.

مختاباد گفت:در مورد گزارش هفته قبل عملکرد شهرسازی شهرداری تهران یادداشتهایی نوشتم اما نمیدانم کجا گذاشتم و برهمین اساس صحبت نمی‌کنم.

همچنین اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور خود گفت: بالاخره  تلاش مذبوحانه ما به ثمر رسید و  فاضلاب منطقه ۲۲ که سالهاست منتظر آن هستیم از شنبه آینده کلنگ خواهد خورد.

و ادامه داد: این پروژه  ۸۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری و اداره آب  فاضلاب در حال انجام است تا مردم منطقه بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز