خبرگزاری کار ایران

وزیرآموزش وپرورش:

با اتکا به نیروی انسانی توانمند بر بسیاری از مشکلات فائق می‌آییم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۲۹۷

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت نیروی انسانی همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور را آماده می کند و سرمایه ارزشمند آن، نیروی انسانی کارآمد و توانمند است، گفت: با اتکا به نیروی انسانی توانمند در آموزش و پرورش، می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدبطحایی در بدو ورود به ساختمان مرکزی این وزارتخانه در دیدار جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی، اظهارکرد: یکی از پشتوانه های اصلی پذیرش مسئولیت، وجود نیروهای فعال و کارآمد است، این موضوع را درجریان ارائه برنامه های خود درکمیسیون ها و فراکسیون‌‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، بارها اعلام نموده ام.

وی با بیان اینکه سایردستگاه های اجرایی همواره از نیروهای آموزش وپرورش برای پست های مختلف مدیریتی استفاده می کنند، تصریح کرد: درحال حاضر، آموزش وپرورش با مسائل و مشکلات فراوانی مواجه است، اینجانب یقین دارم با کمک و همکاری معلمین، مدیران وکارشناسان و با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت می‌توانیم در راستای اجرای سند تحول بنیادین و دستیابی به چشم اندازهای نوین آموزش وپرورش مترقی حرکت کنیم.

عضوکابینه دولت دوازدهم، رأی نمایندگان مجلس به وزیر را به رأی کلیت آموزش وپرورش عنوان کرد وگفت: رأی بالای نمایندگان، ‌مسئولیت را برای اینجانب سنگین‌تر می‌کند، قطعاً هرقدر آموزش وپرورش با کیفیت مطلوب‌تر به دانش آموزان ارائه شود، بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، رخ نخواهد داد.

بطحایی ادامه داد: باید تلاش کنیم در مدارس به دانش آموزان، موضوعاتی آموزش داده شود تا نیازهای جامعه را مرتفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز