خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کارت آزمون استخدامی فردا توزیع می‌شود

کد خبر : ۵۲۶۵۳۹

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه سوم شهریور خبر داد.

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریور ۹۶ در ۵۳ شهرستان و ۱۱۸ حوزه امتحانی برای ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب شامل ۲۲۲ هزار و ۷۳۶ نفر زن و ۱۷۹ هزار و ۶۹۴ نفر مرد، برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب شامل داوطلبان گروه های ۱، ۲، ۳ و ۴ در نوبت صبح و آزمون ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ داوطلب شامل داوطلبان ۵ و ۶ در نوبت بعد از ظهر شرکت می‌کنند.

توکلی درباره نحوه توزیع کارت آزمون گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از فردا سه شنبه ۳۱ مرداد توزیع می‌شود و داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش می‌توانند کارت خود را دریافت کنند. داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه دوم شهریور می‌توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره یک) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی (دفترچه شماره دو) است.

او تاکید کرد: دفترچه آزمون عمومی دارای ۱۰۰ سئوال است و داوطلبان باید متناسب با گروه عنوان شغلی سوالات را در مدت ۱۱۰ دقیقه پاسخ دهند. تعداد سئوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه ها در برگ راهنما درج شده است و داوطلبان باید متناسب با آن، در مدت ۸۰ دقیقه به این سئوالات پاسخ دهند.

توکلی در پایان افزود: در گروه یک آزمون استخدامی ۱۸ هزار و ۷۱۵ داوطلب، در گروه دو ۱ هزار و ۸۸ داوطلب، در گروه سه ۱۹۲ هزار و ۴۰۸ داوطلب، در گروه چهار ۱۱ هزار و ۴۰۳ داوطلب، در گروه پنج ۲ هزار و ۶۶۷ داوطلب و در گروه شش ۱۷۵ هزار و ۵۴۹ داوطلب حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز