خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کارت آزمون استخدامی ساعت 12 امروز توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۶۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت 12 امروز خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره توزیع کارت آزمون استخدامی گفت: چهارمین‌آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۶ در دو نوبت صبح و بعد ظهر روز جمعه سوم شهریور ۹۶ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۱۸ حوزه امتحانی برگزار می‌شود تعداد ۴۰۲ هزار ۴۳۰ داوطلب در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۲۲۲هزار ۷۳۶ نفر زن و مابقی مرد هستند.

او ادامه داد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از ساعت 12 امروز سه شنبه ۳۱مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. بنابراین همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳ شهریور به سایت سازمان سنجش وارد شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی اقدام به دریافت پرینت کارت خود کنند.

توکلی افزود: فرایند برگزاری آزمون فوق در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ و در نوبت از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد. بنابراین داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سئوالات آزمون فوق برای هر داوطلب شخصی سازی شده و سئوالات دارای تنوع است. ضمن اینکه دفترچه سئوالات آزمون عمومی شامل 100 سئوال متناسب با گروه عنوان شغلی می باشد و داوطلبان باید در فرصت ۱۱۰ دقیقه به این سئوالات پاسخ دهند. دفترچه دوم نیز حاوی سئوالات تخصصی است و تعداد سئوالات عنوان شغلی هریک از گروه‌ها در جدول شماره دو در سایت مشخص شده است و داوطلبان باید به سئوالات اختصاصی مربوطه در مدت ۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز