خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

رسانه‌ها از بخش خصوصی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۰۱۲

وزیر بهداشت گفت: بخشی از حمایت از بخش خصوصی، بر عهده رسانه‌ها است.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در حاشیه بهره برداری از بیمارستان بزرگ فوق تخصصی میلاد اصفهان، اظهار داشت: سرمایه گذاری انجام شده در بیمارستان میلاد اصفهان با وجود تعرفه ای که برای بخش خصوصی تصویب می شود، با نیت خیر و نه با اهداف اقتصادی انجام می شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: پزشکان و اساتید بسیار برجسته و مجربی در این مرکز فعالیت دارند و امیدواریم که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنان که تاکنون با سرمایه گذاران بخش خصوصی همراه بوده، در آینده نیز همراهی بیشتری داشته باشد و بتوانیم برای مردم استان اصفهان و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، از این بیمارستان خرید خدمت داشته باشیم.

هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از بخش خصوصی، تاکید کرد: بخشی از حمایت از بخش خصوصی، بر عهده رسانه ها است و با توجه به اینکه بخشی از مراجعه کنندگان به این بیمارستان، دارای بیمه تکمیلی هستند و هزینه زیادی از آنها دریافت نخواهد شد می توانند به جای خدمات بخش دولتی از این خدمات بهره مند شوند. بنابراین رسانه ها می توانند به تشویق و تبلیغ بیشتر خدمات بخش خصوصی و افزایش مشارکت آنها در حوزه سلامت، کمک کنند.

وزیر بهداشت ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش مراکز خصوصی در حوزه سلامت در کشور، گفت: آرزو نمی کنیم که مردم بیشتر بیمار شوند بلکه دوست داریم بیماری آنها کمتر شود اما امیدوارم که از امکاناتی که در این بیمارستان فراهم شده، استفاده بیشتری شود.

هاشمی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران ساخت و راه اندازی بیمارستان میلاد اصفهان، گفت: کمتر کسی در حال حاضر، به سرمایه گذاری در حوزه سلامت علاقه دارد و بخش خصوصی در این روزها بیشتر به دنبال سود زودبازده و واسطه گری هستند اما در حوزه هایی که نوع دوستانه و خیر است، حضور کمرنگ تری دارند و امیدواریم که مشارکت آنها در حوزه سلامت بیشتر شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: برای حمایت های معنوی و انگیزشی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، حتما جلساتی را با مسئولان این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواهیم داشت و امیدواریم که رسانه ها نیز تبلیغ بیشتری برای افزایش مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و استفاده مردم از خدمات آن داشته باشند.

هاشمی در خصوص انتصاب دکتر اصغری رییس فعلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به سمت ریاست سازمان غذا و دارو، گفت: وی از مدیران پاکدست، خدوم و ساعی در کشور است و افتخار ما است که در سطوح عالی از این دوستان استفاده کنیم و قطعا هر کجا که باشد برای سربلندی کشور و کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز