خبرگزاری کار ایران

با حکم قاضی‌زاده هاشمی؛

علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۸۷

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی علیرضا رئیسی را به سمت معاون بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است: 
جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی  
 دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر 
تامین، حفظ و ارتقای سلامت عمومی و توجه به سلامت همه جانبه آحاد جامعه اعم از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی وظیفه اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در برنامه‌های اینجانب به عنوان مطالبه جدی مردم، سیاستگذاران و دست‌اندرکاران سلامت جامعه قرار دارد.
با توجه به تخصص، تجربه ارزشمند و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاع به سمت معاون بهداشت منصوب می‌شوید تا در چهارچوب قوانین بالادستی به ویژه قانون برنامه ششم توسعه و با بهره‌گیری از توان تخصصی و کارشناسی همه اجزاء نظام سلامت نسبت به تقویت و نوسازی شبکه بهداشت و درمان کشور، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک جهت کلیه خانوارها، اهتمام به سطح‌بندی خدمات و نظام ارجاع، ارزیابی دقیق و توسعه برنامه پزشک خانواده، تقویت و توسعه برنامه‌های پیشگیری و استفاده از ظرفیت همکاری‌های بین بخشی، مشارکت مردمی و همکاری‌های بین‌المللی جهت ارتقای سلامت مردم اقدام نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان‌ها به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشید.
همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم دیگری رئیسی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بوشهر منصوب کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز