خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

فرصت دریافت کارت آزمون استخدامی فردا به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۰۱

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: فرصت دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی کشور تا ساعت 24 فردا دوم شهریور است. افرادی که کارت آنها نیاز به ویرایش دارد، جمعه سوم شهریور می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را تصحیح کنند.

حسین توکلی مشاور سازمان سنجش آموزش در گفتگو با ایلنا با اشاره به آخرین فرصت دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی گفت: چهارمین‌ آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۶ در دو نوبت صبح و بعد ظهر روز جمعه، سوم شهریور ۹۶ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۱۸ حوزه امتحانی برگزار می‌شود در این آزمون ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب که ۲۲۲هزار و ۷۳۶ نفر زن و ما بقی مرد هستند، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان از ساعت 12 روز سه‌شنبه، ۳۱مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و بنابراین همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه 2 شهریور ماه جاری به سایت سازمان سنجش وارد شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی اقدام به دریافت پرینت کارت خود کنند.

توکلی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه اول شهریور جاری تعداد ۱۵۷ هزار و ۱۵۲ داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون فوق اقدام کردند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: چنانچه که داوطلبان مغایرتی در بندهای کارت مشاهده کردند، لازم است برای اصلاحیه مورد و موارد مذکور حداکثر در سوم شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز