خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

شفاف‌سازی و هوشمندسازی در دستور کار شورای پنجم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۶۳

رئیس شورای پنجم شهر تهران گفت: شفاف‌سازی و هوشمندسازی و حل مشکلات مانده از قبل مانند آلودگی هوا و ترافیک از جمله اقداماتی است که شورای شهر تهران به آنها ورود می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی‌، رییس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل  بیان داشت: امروز شورا به پشتوانه حضور مردمی از وضعیت مناسبی برخوردار است و این برای اولین بار در تاریخ انتخابات است که شاهد افزایش سه برابری آراء بودیم.

وی افزود: خوشبختانه این دوره شورای شهر با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای آغاز شد.

هاشمی تاکید کرد: اصول کار شورا و شهرداری با مردم است و برهمین اساس وزن و نقش مردم در مدیریت شهری بسیار بالا است،

رییس شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران باید با اتکا به پشتوانه میلیونی مردم این امکان را داشته باشد که نسبت به ایجاد محیط مثبت شهری اقدام کند.شفاف‌سازی و هوشمندسازی و حل مشکلات مانده از قبل مانند آلودگی هوا و ترافیک با توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اقداماتی است که شورای شهر تهران به آنها ورود می‌کند، امیدوارم با کارنامه قابل قبولی از شورا خارج شویم.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از طرف مطبوعات به عنوان شورای بیش‌فعال معرفی شده که برهمین اساس در مراسم تحلیف دیدید که بدون هیچ مشکلی ارکان اصلی شورای شهر انتخاب شدند و حالا آمده‌ایم که با آرمان‌های امام راحل بیعت ببندیم و پای عهد خود خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز