خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

انتظار تعیین سرپرست برای شهرداری را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۵۰

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مدارک و اسناد و نامه معرفی آقای نجفی در اول شهریور به وزارت کشور ارسال شد و بنا به سرعت کار شورا انتظار تعیین سرپرست برای شهرداری را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا (سخنگوی شورای شهر تهران ری تجریش) در نشست خبری که پس از جلسه رسمی شورا برگزار شد، بیان داشت: پس از اعلام رسمی آرای انتخابات تا پیش از شروع رسمی جلسات شورا، بیش از ۳۰ جلسه و هم اندیشی بین اعضا صورت گرفت.

وی افزود:٦ کمیسیون شورای شهر نیز پیش از شروع به کار به طور موقت به بررسی موارد گوناگون شهری پرداخت.

اعطا تاکید کرد که اعضای شورای شهر با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز جلساتی برگزار کردند که مبحث مطرح شده اصلی، بحث در آمدهای پایدار شهری تهران بوده است.

او در رابطه با تعیین سرپرست برای شهرداری بیان داشت: مدارک و اسناد و نامه معرفی آقای نجفی در اول شهریور به وزارت کشور ارسال شد و بنا به سرعت کار شورا انتظار تعیین سرپرست برای شهرداری را نداشتیم.

وی تاکید کرد که با توجه به مراحل تایید صلاحیت و صدور حکم شهردار تهران شورا مجبور به انتخاب سرپرست برای مدیریت شهرداری تهران شد.

اعطا در رابطه با نحوه برگزاری جلسات  شورا اظهار داشت: این جلسات طبق قانون علنی است و در صورت نیاز به غیر علنی شدن جلسات باید رای دو سوم از اعضا موافق این امر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز