خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز از هفته دولت:

سرپرست وزارت علوم وارد بندرعباس شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۰۴

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان، دکتر علی اکبر شیخی رئیس دانشگاه هرمزگان، جمعی از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تعدادی از فرمانداران این استان وبرخی مقامات محلی استان هرمزگان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم به عنوان نماینده دولت به استان هرمزگان سفر کرده است و در این سفر یک‌روزه تعدادی از پروژه‌ها و طرح های عمرانی آماده بهره‌برداری در استان هرمزگان را افتتاح و در شورای اداری این استان شرکت می‌کند.

افتتاح همزمان ۷ پست ۶۳ کیلوواتی با اعتباری بالغ از ۵۳ میلیارد تومان، افتتاح پروژه گازرسانی به مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و بهره‌برداری از دبستان ۱۵ کلاسه خیرساز زرعونی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بازدید از دانشگاه هرمزگان و دیدار با روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری این استان بخشی از برنامه‌های سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر است.

 دکتر حسین عسکریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری، سرپرست وزارت علوم را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز