خبرگزاری کار ایران

سید ضیا هاشمی:

ایران امن‌ترین کشور در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۶۵

سرپرست وزارت علوم گفت: حمایت بی‌سابقه مجلس از وزراى پیشنهادى و پشتیبانی بی‌دریغ آنها از کابینه ستودنی و قابل‌تقدیر است.

به گزارش ایلنا، سید ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم در پنجمین روز از هفته دولت در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های استان هرمزگان، بابیان اینکه هفته دولت هفته ملت هم است، گفت: امروز دولت‌مردان ما اهل فرهنگ و علم هستند که باید باشند و این موضوع سبب ترقی ایران اسلامی می‌شود.

او با اشاره به اینکه وظیفه ما در هفته دولت گزارش تحکیم است، گفت: چشم‌اندار جدیدی در کشور بعد از حماسه پرشور انتخابات مشاهده می‌کنیم.

هاشمی افزود: مسیر سختی را در پیش داریم و بدون کمک ارکان جامعه این سختی به‌آسانی تبدیل نخواهد بود. در شرایط تاریخی خاصی برای پیشرفت قرار داریم و فرهنگ ما ایجاب می‌کند و وظیفه خود می‌دانم از طرف دولت از مسئولان استان تشکر کنم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم از انرژی‌های نوین بهره ببریم، افزود: باید بدانیم و هوشیار باشیم اگر محیط‌زیست و کشور آسیب ببیند، همه آسیب می‌بینند.

 هاشمی بابیان اینکه ما امن‌ترین کشور منطقه هستیم، گفت: رشد اقتصادی و علمی خوبی داشته‌ایم و تداوم این امور نیاز به تلاش و همدلی بیشتر دارد که در این راستا همه وظیفه‌داریم تلاش کنیم و باهمت و توان مضاعف درراه خدمت به مردم گام برداریم.

همچنین استاندار هرمزگان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان بندرعباس، گفت: امروز به نمایندگی از ۲۶۶ پروژه بندرعباس ۳ پروژه را افتتاح می‌کنیم.

جاسم جادری بابیان اینکه در حوزه برق منطقه‌ای به نمایندگی از ۷ پروژه پست برق ۶۳ کیلوولت پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بااعتبار ۵۳ میلیارد تومان افتتاح شد، افزود: امسال در افتتاح پروژه‌های هفته دولت با رشد ۳۷ درصدی مواجه بوده‌ایم که نشان‌دهنده حرکت توسعه‌ای و شتابان استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این سال‌ها ازلحاظ درآمدی کشور با وضعیت خوبی روبه‌رو نبوده است، گفت: با این‌وجود روند افتتاح پروژه‌ها نخوابیده است و درحالی‌که در سال ۱۳۹۵ تعداد ۶۸۸ پروژه به بهره‌برداری رسید امسال با افتتاح ۹۴۰ پروژه مسیر خدمت‌رسانی به مردم استان را توسعه داده‌ایم.

جادری با اشاره به اینکه در سایه تلاش مجدانه دستگاه‌های اجرایی، هرمزگان کارگاه سازندگی است، گفت: پروژه‌های مختلفی در سراسر استان هرمزگان در حال افتتاح است و باوجود رویکرد دولت به سمت خصوصی‌سازی، هر جا کار به بخش خصوصی واگذارشده در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و کارها باکیفیت انجام‌شده است.

استاندار هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته رتبه اول اقتصاد مقاومتی در کشور را کسب کردیم، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار کیلومتر خطوط توزیع در هرمزگان وجود دارد و با توجه به صنعتی بودن هرمزگان در تأمین انرژی کارهای خوبی صورت گرفته است.

 سرپرست وزارت علوم به عنوان نماینده دولت به استان هرمزگان سفر کرده و در این سفر یک‌روزه تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آماده بهره‌برداری در استان هرمزگان را افتتاح و در شورای اداری این استان شرکت می‌کند .

افتتاح همزمان ۷ پست ۶۳ کیلوواتی با اعتباری بالغ از ۵۳ میلیارد تومان، افتتاح پروژه گازرسانی به مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم(ص)بندرعباس و بهره‌برداری از دبستان ۱۵ کلاسه خیرساز زرعونی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بازدید از دانشگاه هرمزگان و دیدار با روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری این استان بخشی از برنامه‌های سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز