خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

امنیت موضوعی اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۹۳۷

جانشین فرمانده ناجا شرایط امنیت عمومی در کشور را مطلوب توصیف کرد و گفت: شرایط امنیت داخلی در اکثر شاخص های امنیتی و به ویژه جرایم خشن از شروع سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" اسکندر مومنی" در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه شهدا اسوه ایمان، صلابت و رشادت هستند، اظهار داشت: در انجام ماموریت ها و مسئولیت ها باید شهدا را الگو قرار بدهیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت بی بدیل است، تصریح کرد: تا زمانی که امنیت وجود دارد، قدر و اهمیت آن ملموس نیست اما به محض اینکه این نعمت از دست برود یا به آن خدشه وارد شود، ارزش آن درک می شود.

وی با تاکید بر اینکه ناامنی در کشورهای پیرامون ایران بیداد می کند، خاطرنشان کرد: با رهبری و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران کشوری امن در یک منطقه پرتلاطم است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه سازندگان امنیت هر لحظه باید مشغول تولید آن باشند، اظهار داشت: امنیت یک محصول اجتماعی است که تنها با مشارکت جدی مردم به دست می آید.

سردار مومنی با اشاره به اینکه ایران زمانی تنها در مرزها برای امنیت مبارزه می کرد، تصریح کرد: عمق استراتژیک این مبارزه امروز به یاری سایر ملت های مظلوم جهان کشیده شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه رسیدن به پیشرفت بدون امنیت ممکن نیست، خاطرنشان کرد: امنیت بستری برای توسعه و پیشرفت است.

جانشین فرمانده ناجا شرایط امنیت عمومی در کشور را مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به شرایط امنیت داخلی، اکثر شاخص های امنیتی و به ویژه جرایم خشن از شروع سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

سردار مومنی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی میان دستگاه ها، امنیت کشور را تقویت خواهد کرد، اظهار داشت: جلب همکاری دستگاه ها یکی از رویکردهای اصلی پلیس است.

وی با اشاره به توسعه شهرنشینی و ابزارهای نوین، تصریح کرد: نیروی انتظامی نباید در هیچ شرایطی از مجرمان عقب بماند.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه بین اقتدار و اجرای قانون و احترام به شهروندان منافاتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پلیس باید در عین صلابت، برخوردی محترمانه با مردم داشته باشد.

سردار مومنی با تقدیر از زحمات سردار میرحیدری در استان گیلان بیان داشت: تعهد و روحیه انقلابی از سردار میرحیدری یک فرمانده شجاع و فعال ساخته است.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی سابق استان در سنگر دیگری مشغول خدمت رسانی خواهد شد، اظهار داشت: سردار اسحاقی به عنوان فرمانده ای انقلابی، ولایتمدار و متعهد، فعالیت اش در استان گیلان را آغاز خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور سردار اسحاقی در جبهه های حق علیه باطل، خاطرنشان کرد: از زمان دفاع مقدس تا امروز سردار اسحاقی در همه مسئولیت ها موفق بوده است.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه، پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت را برقرار کند، بیان داشت: روحیه تعامل سردار اسحاقی در استان گیلان مفید و موثر خواهد بود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز