خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه ارتباط مردمی سردار رحیمی مطرح شد؛

برخورد اغماض‌آمیز با برخی تخلفات از سوی پلیس/پلیس با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۲۵

سردار رحیمی در اولین ارتباط مردمی خود گفت: سعی کردیم با نگاه اغماض‌آمیز نسبت به برخی تخلفات رعایت حال مردم را بکنیم.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های سامانه ۱۹۷ اظهار کرد: اولین جلسه ملاقات مردمی را در شروع خدمتم در تهران بزرگ برگزار کردیم و با بیش از ۳۰۰ مراجعه کننده که درخواست مساعدت و کمک از پلیس را داشتند دیدار داشتیم.

او ادامه داد: اغلب مردم مباحثی پیرامون اماکن و واحدهای صنفی، درخواست جمع‌آوری معتادان، تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های آگاهی، درخواست مساعدت و کمک پیرامون تخلفات راهنمایی و رانندگی را مطرح کردند و تلاش ما بر این بود که به همه افراد مساعدت و کمک‌های لازم انجام شود و جلوه همکاری و همیاری پلیس نسبت به مردم اعمال شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با نگاه اغماض‌آمیز به بعضی از تخلفات در این جلسه رسیدگی شد، خاطرنشان کرد:‌ سعی کردیم نسبت به مراجعه کنندگان در این جلسه مساعدت بیشتری داشته باشیم و با جمعی از رانندگان متخلف که خودروهای آنها توقیف شده بود صحبت کرده و تاکید کردیم که پلیس یار و همراه آنهاست و درخواست کردیم تا قوانین و مقررات را رعایت و با پلیس همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

سردار رحیمی تصریح کرد: در خصوص برخی تخلفات نیز برخورد اغماض‌آمیز داشته و افراد قول دادند قوانین را رعایت کنند. تمام تلاش ما برای رفع مشکلات آحاد مردم است و به خواسته‌های آنها در ابعاد مختلف توجه خواهیم کرد تا بتوانیم یک فضای امن و آسایش را همراه با آرامش در محله‌ها ایجاد کنیم.

او با تاکید بر اینکه سعی کردم تا رعایت حال مردم را در این دیدار داشته باشیم، گفت: امیدوارم این ارتباط مردمی که بنده و سایر روسای پلیس با مردم داریم، ادامه داشته و پلیس به خواسته‌های مردم توجه و رسیدگی کند تا زمینه ساز همدلی، اخوت و تعامل و نزدیکی بیشتر پلیس با بخش‌ها و لایه‌های درونی جامعه باشد.

رئیس پلیس تهران بزرگ برخورد پلیس با متخلفان شئونات اسلامی در حین رانندگی ایجابی است، خاطرنشان کرد: در این جلسه برای ۳۰۰ نفر از مراجعه‌کنندگان کلاس آموزشی برگزار شد تا با برخوردی برادرانه تذکراتی در رابطه با حفظ شئونات اسلامی در حین رانندگی به آنها آموزش دهیم.

او همچنین درباره برخی آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی که مرتکب تخلف می‌شوند، گفت: کلیه اماکن و واحدهای صنفی در تهران موظف به رعایت قوانین هستند و متصدی واحد صنفی مسئول رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی است و اگر تخلفی صورت گیرد باید پاسخگو باشد. ما در این زمینه با دادستان تهران هم عقیده هستیم البته اکثر سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها قوانین را رعایت می‌کنند و اندک واحدهایی هستند که مرتکب تخلف می‌شوند.

او ادامه داد: این و احدهای صنفی مطمئن باشند که پلیس به شدت با آنها برخورد می‌کند و آنها باید پاسخگو باشند وقتی صلاحیت یک مکان تایید می‌شود صاحب آن واحد صنفی باید در زمینه اداره آن واحد پاسخگو باشد. مسئولان واحدهای صنفی در ارائه خدمت مستلزم رعایت ضوابط و شئونات اسلامی هستند. همانطور که گفتم اغلب واحدها قوانین را رعایت می‌کنند و عده کمی از آنها که این شئونات را رعایت نمی‌کنند که اغلب غیرعلنی هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره ساعت کار فروشگاه‌ها و مغازه‌ها یادآور شد: ساعات کار فروشگاه‌ها و مغازه‌های فعال در سطح شهر تهران کما فی‌السابق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز