خبرگزاری کار ایران

عصبانیت منجر به جنایت در ترمینال جنوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۸۷

متهم درگیری ترمینال جنوب با بیان اینکه از تاخیر اتوبوس بسیار عصبانی بودم، گفت: پس از گذشت چند ساعت به قصد انتقام‌گیری، با برداشتن چاقو از خانه خارج شده و به ترمینال جنوب برگشتم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۱۶:۱۰ روز سه شنبه مورخه ۰۷/۰۶/۱۳۹۶ وقوع یک فقره نزاع و درگیری در داخل تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب به کلانتری ۲۰۸ اعلام شد.

مأمورین با حضور در تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب، جوانی حدودا ۳۰ ساله را مشاهده کردند که با چاقوی آغشته به خون قصد فرار از محل را داشته اما مسافرین ترمینال و شهروندان با او درگیر شده و مانع از فرار وی از محل شدند؛ نهایتا با دخالت مأمورین این شخص بنام "اکبر . ف" (۳۲ ساله ) دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

در همان لحظه دستگیری "اکبر . ف"، مأمورین اطلاع پیدا می‌کنند که سه نفرتوسط این شخص مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفتند که وضعیت یک نفر از آنها وخیم و نامساعد است. موضوع بلافاصله به مرکز فوریت‌های پزشکی  ۱۲۵ اعلام و هر سه مجروح جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می‌شوند.

ساعتی پس از دستگیری متهم پرونده و انتقال مجروحان به بیمارستان ، به کلانتری ۲۰۵ ترمینال جنوب اعلام شد که یکی از مجروحین صحنه درگیری بنام "علی . م"(۴۰ ساله) که کارمند تعاونی ۱۳ ترمینال جنوب بوده، بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۰۷/۰۶/۱۳۹۶ جهت خرید بلیت اتوبوس به تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب مراجعه کردم؛ شخصی که مقابل تعاونی ایستاده بود مرا جهت خرید بلیت به داخل تعاونی شماره ۱۳ راهنمایی کرد؛ به باجه فروش بلیت مراجعه کردم؛ متصدی فروش بلیت مدعی شد که اتوبوس تا دقایقی دیگر حرکت خواهد کرد و من نیز با این تصور اقدام به خرید بلیت اتوبوس کردم؛ حدود یک ساعت از زمان خرید بلیت گذشت اما اتوبوس حرکت نکرد و نهایتا اعلام شد که اتوبوس با چند ساعت تأخیر حرکت خواهد کرد؛ زمانیکه به متصدی بلیت فروش مراجعه کرده و درخواست بازپس گرفتن پولم را نمودم، آنها طفره رفته و عنوان داشتند که این کار امکان ندارد.

متهم در ادامه اظهاراتش به کاراگاهان گفت : به منزلم در خیابان پیروزی برگشتم؛ بسیار عصبانی بودم؛ نهایتا پس از گذشت چند ساعت به قصد انتقام‌گیری، با برداشتن چاقو از خانه خارج شده و به ترمینال جنوب برگشتم؛ ابتدا شخصی را که مرا به تعاونی شماره ۱۳ راهنمایی کرده بود ، با یک ضربه چاقو [از ناحیه سینه] مجروح کردم ؛ سپس وارد تعاونی ۱۳ شده و با شخصی که بلیت را به من فروخته بود (مقتول) درگیر شدم؛ چاقویی به گردنش زدم؛ در همین زمان [یکی از دوستان و همکاران مقتول] به قصد کمک کردن به مقتول با من درگیر شد که او نیز از ناحیه دست مجروح شد؛ در حین فرار از داخل ترمینال بود که با مردم درگیر شده و نهایتا توسط مأمورین دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: یکی از دو مجروح حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و از بیمارستان ترخیص شده؛ مجروح دوم که از ناحیه سینه مورد اصبت چاقو قرار گرفته، همچنان تحت نظر تیم پزشکی قرار داشته و سیر مراحل درمانی و مراقبتی از ایشان در بیمارستان در حال انجام است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، در پایان این خبر عنوان داشت: با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز