خبرگزاری کار ایران

اوباش مست محله طیب تهران نقره داغ شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۳۶

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سه شرور مست که شب گذشته در محله طیب با شمشیر اقدام به تخریب هفت دستگاه خودرو کرده و از صحنه گریخته بودند،خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد حسن امینی در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: شب گذشته در پی تخریب هفت دستگاه خودرو شهروندان در آدرس خیابان  ۱۷ شهریور توسط تعدادی از اراذل و اوباش محله طیب؛ پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سه تن از اوباش مست محله طیب تهران به نام‌های"میثم"، منصور" و "پیمان" با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت شمشیر به دست و درحالیکه صورت های خود را با دستمال پوشانده بودند دیوانه وار اقدام به تخریب خودروهای پارک شده شهروندان کرده و از محل متواری شدند.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت تصریح کرد: با مشخص شدن هویت متهمان تلاش برای دستگیری آنان از سرگرفته شد و با انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر سه متهم به صورت همزمان در محله‌های غیاثی، تیر دو قلو و اتابک دستگیر و از آنان دو قبضه قمه بدست آمد.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ برخورد با جرائم خشن از اولویت های پلیس پایتخت است و ماموران انتظامی با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی و هنجارشکنی برابر قانون برحورد قاطع و شدید خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز