خبرگزاری کار ایران

حریرچی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین جزئیات از حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی/ قطع نخاع نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۱۷

معاون کل وزارت‌بهداشت گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی ۹ نفر جان باختند و قطع نخاع نداریم.

ایرج حریرچی پس از حضور در محل حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی اظهارکرد: خوشبختانه بعد از صحنه حادثه مورد فوتی دیگری نداشتیم و ۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس هنگام وقوع حادثه فوت کردند.

او در پاسخ به این سوال که تعداد فوت‌شدگان از سوی منابع رسمی ۱۱ نفر اعلام شده آیا این موضوع صحت دارد، گفت: بعضی مجروحان سر صحنه حادثه بد حال بودند که تصور می‌شد ممکن است جان‌ خود را از دست بدهند.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس کمتر از ۹ دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: همه مجروحان غیر از یک‌نفر که حالش وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود، بقیه شرایط پایدار و مناسبی دارند و اقدامات ارتوپتیک و جراحی آنها در حال انجام است.

حریرچی با بیان اینکه دو تن از مجروحان نیز قطع عضو شدند، گفت: دو تن نیز از ناحیه مهره کمرآسیب دیده‌اند اما قطع نخاع نشده‌اند. منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز