خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی امشب به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۰۵

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت‌نام در دروه‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در ساعت 24 امروز شنبه 11 شهریور خبر داد.

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌وگو با ایلنا درباره مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: به داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند، توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ امشب ۱۱ شهریور نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند، و یا در صورت نیاز فرم های خود را ویرایش کنند.

او ادامه داد: تاکنون ۵۸ هزار و ۹۱ نفر در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت‌نام کرده‌اند. ظرفیت پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر است.

توکلی افزود: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط انجام می‌شود.

مشاور سازمان سنجش آموزش گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز