خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جنگل‌ها:

بسیاری از جنگلبانان با مشکلات معیشتی مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۵۸۱

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: بسیاری از جنگلبانان با کمبود درآمد و مشکلات معیشتی مواجه هستند و با احسان خود به جنگل و انفال عمومی خدمت می‌کنند.

به گزارش  ایلنا، مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، خداکرم جلالی صبح امروز در مراسم بزرگداشت  محافظان  و جنگلبانان  منابع طبیعی گیلان که حین ماموریت در حادثه  رانندگی جانشان را از دست دادند مصیبت آن را بسیار بزرگ توصیف کرد و گفت: جنگلبانان  در پاسداری از انفال و جنگل‌های این مرز و بوم کشته‌شده‌اند و امیدواریم اجر شهدا برایشان در نظر گرفته شود.

جلالی به لایحه دولت در حمایت از جنگلبانان اشاره داشت و افزود: طبق لایحه دولت تلاش شده تا کسانی که در راه انجام ‌وظیفه و حفظ انفال کشته و یا زخمی می‌شوند اجر شهید و جانباز برایشان رقم بخورد.
سئول آموزش عقیدتی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بابیان اینکه حافظان مرتع، جنگل با حقوق اندک و تلاش فراوان در راه جنگل خدمت گذاری می‌کنند، گفت: خانواده‌های شهدا و حادثه دیدگان جنگل و مراتع طبیعی سرخود را همانند راش خزری بالا بگیرند و از این منظر بسیار خوشحال باشند.
قاسم‌پور با اذعان به اینکه جنگل‌های گیلان باید به جهت وسعت خود از نیروهای بیشتری در عرصه جنگل‌داری برخوردار شوند، بیان کرد: باید تمام تلاش خود را در راستای حفظ و معیشت خانواده‌های سازمان جنگل‌ها بکار گرفت و مشکلات آن‌ها را حل کرد
 
وی بابیان اینکه کشور در پیچ و خم  اقتصادی قرار دارد، گفت: اکنون در خشک‌سالی اقتصادی قرار داریم و تاکنون تلاش‌هایی در راستای معیشت خانواده‌های جنگل‌ها و مراتع شده اما باید تلاش‌ها در این راستا بیشتر شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز