خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

بررسی بیمه‌طلایی فرهنگیان همچنان ادامه دارد/ پیش‌بینی سازوکار جدید برای صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۱۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: جلساتی در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان برگزار شده است که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدبطحایی، در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه برنامه‌ای برای دانش‌آموزان شین‌آبادی دارید، گفت: برای رسیدگی به وضعیت بچه‌های شین‌آباد براساس توافقی که در هیات وزیران وقت به تصویب رسید، تقسیم کار صورت گرفت و با پیگیری وضعیت بهداشت و همچنین آموزش مشخص شد که تحت نظارت چه بخش‌هایی باشد و حتی ردیف اعتبار  بوجه برای  آن پیش‌بینی شد .

وزیر آموزش و پرورش  درباره اینکه چه زمانی رییس دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود، گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان رییس دارد.

وی درباره اینکه چه تدبیری برای احیای صندوق ذخیره فرهنگیان اندیشیده شده است، بیان‌کرد: برای صندوق ذخیره فرهنگیان سازوکاری پیش‌بینی شده که امیدواریم بخشی از مشکلاتی که وجود دارد با این سازکار برطرف شود.

بطحایی ادامه داد: به دنبال یافتن راهکار قانونی هستیم که یکی از این راهکارها این است که خود سهامداران که از معلمان هستند در انتخاب تعدادی از هیات امنا مستقیما مشارکت داشته باشند که به نوعی نمایندگی رسمی‌تری  برای معلمان  داشته باشد .

وی درباره اینکه آیا معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در این زمینه تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله امیدواریم که به نتیجه برسد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان جلساتی برگزار شده است که  همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز