خبرگزاری کار ایران

مونسان تاکید کرد:

فعال‌کردن بازار صنایع‌دستی ایران در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۲۹

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی گفت: در حوزه صنایع‌دستی باید بتوانیم با توجه به برندینگ و بسته‌بندی در ایجاد بازار در خارج از کشور فعال شویم.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان با بیان این مطلب در حاشیه نشست تشکل‌های غیردولتی صنایع‌دستی گفت: «بخش صنایع‌دستی از اهمیت فراوانی در اقتصاد خصوصا در ایجاد شغل برخوردار است. در همین خصوص بر اساس طرح ارائه‌شده از سوی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به دولت این سازمان باید ۷۰هزار شغل از طریق صنایع‌دستی ایجاد کند.»

او با بیان این‌که توزیع عادلانه ثروت در صنایع‌دستی اهمیت فراونی دارد افزود: «توجه به صنایع‌دستی می‌تواند در ایجاد شغل، درآمد‌زایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان اهمیت داشته باشد.»

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص تغییرات در سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «سیاست‌ها در جهت توسعه است. تغییر به این معنی که بازگشت به عقب نمی‌کنیم و مسیر پیش رو را دنبال می‌کنیم. اعتقاد من بر این است که دوره تحول‌گرا را باید طی کنیم.»

او افزود: «البته معاونان خوب و همکاران باتجربه‌ای داریم که باید از این ظرفیت‌های درون‌سازمانی استفاده کنیم. در همه بخش‌ها همکاران ما فعال هستند؛ البته خیلی زود است که درباره همه بخش‌ها نظر بدهیم. بنابر‌این باید جلو برویم و آن بخش‌هایی را که نیاز دارند تقویت و حمایت کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز