خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

باید هنجارهای ترافیکی را در جامعه نهادینه کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۳۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در پلیس راهور، راهنمایی مقدم بر رانندگی است، گفت: موضوع آموزش موضوعی مهم و اساسی است که باید بطور جدی و مستمر در حوزه ترافیکی پیگیری و اجرا گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسین رحیمی" صبح امروز در بازدید از پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب اظهارداشت: امروز موضوع ترافیک، از مهمترین و چالش برانگیزترین مسایل شهری محسوب می‌شود، که بطور ویژه در تدابیر و بر نامه‌های ما قرار دارد.

وی افزود: هدف ما ایجاد ترافیکی روان و سبک برای مردم است؛ چرا که مسئله ترافیک، امروز از جمله مهمترین دغدغه‌های مردم است که ما به دنبال مرتفع نمودن این مشکل و معضل از زندگی مردم هستیم.

رئیس پلیس فاتب عنوان داشت: ما خدمتگزار و خادم مردم هستیم که باید به نحو مطلوب و احسن برای آرامش و امنیت آنان تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه در پلیس راهور، راهنمایی مقدم بر رانندگی است، اظهار داشت: موضوع آموزش موضوعی مهم و اساسی است که باید بطور جدی و مستمر در حوزه ترافیکی پیگیری و اجرا گردد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید از پایه موضوع آموزش ترافیکی را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: هزینه کردن در بخش آموزش در حقیقت سرمایه گذاری بلند مدتی است که سود سرشاری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس تهران بیان داشت: هر چه که به مقوله آموزش بیشتر و بهتر پرداخته شود نتیجه‌ای بهتر را در حوزه ترافیکی شاهد خواهیم بود، از این رو باید تلاش کنیم که موضوع ترافیکی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی گفت : باید فرهنگ ترافیکی مدون و منسجمی راطرح ریزی و اجرا  و همه را به رعایت این مهم دعوت نمائیم تاشاهد پایبندی جامعه به فرهنگ ترافیکی و به دنبال آن ترافیکی روان و کاهش حوادث ناگوار ترافیکی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز